Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف شلتوک و برنج احتکار شده میلیاردی در شیراز

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰۲ تن شلتوک و برنج احتکار شده به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شیراز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در راستای مبارزه با احتکار و با هماهنگی مقام قضائی، یک انبار نگهداری شلتوک و برنج خارجی در شهرک صنعتی شهرستان شیراز توسط پلیس امنیت اقتصادی استان شناسایی شد.

او افزود: با اعزام ماموران و سازمان صمت و تعزیرات حکومتی به این مکان و بازرسی صورت گرفته از آن انبار، ۲۰۲ تن شلتوک و برنج احتکار شده خارجی و بدون مجوز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه، ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: انبار مورد نظر پلمپ و پرونده به همراه یک نفر متهم برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

پژو حامل تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی فسا از توقیف یک دستگاه پژو ۴۰۵ و کشف ۴۰ کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و آن متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۴۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و یک نفر متهم در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ رستمی با بیان اینکه خودرو حامل مواد روانه پارکینگ شد، بیان کرد: نیروی انتظامی این شهرستان با جدیت مبارزه با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف لاستیک قاچاق در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف انواع لاستیک قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت‌زنی در محور عسلویه- فیروزآباد، به ۳ دستگاه خودرو مشکوک شده و به رانندگان آن‌ها برای بررسی بیشتر دستور ایست دادند.

او با بیان اینکه رانندگان بدون توجه به دستور پلیس ضمن افزایش سرعت خود قصد فرار از دست مامورین را داشتند، گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو‌ها توسط پلیس توقیف و در بازرسی از آنها، ۷۳ حلقه لاستیک خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده، ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

پارکینگ ایستگاه ۵۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از توقیف ۵۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ترافیکی و برخورد با موتورسواران متخلف، توسط مأموران انتظامی شهرستان کازرون در سطح این شهرستان اجرا شد.

او افزود: ماموران با اجرای این طرح، ۵۲ دستگاه موتورسیکلت را به علت تخلف از جمله نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی، فاقد مدارک و پلاک توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک مراتب را در سریعترین زمان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۸۴ قلم تزئینات اتومبیل در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از کشف ۱۸۴ قلم وسایل تزئینات اتومبیل قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مامورین پاسگاه "همایجان" این شهرستان در حین ایست‌وبازرسی به یک سواری پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۱۸۴ قلم وسایل تزئینات اتومبیل کشف کردند، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

ابن مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: مبارزه با قاچاق کالا از اولویت این فرماندهی در سال جاری است.

کامیون حامل برنج قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف یک محموله برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال در بازرسی از یک کامیون خبر داد.

سرهنگ داود امجدی گفت: ماموران انتظامی کلانتری "۱۲ قدیم" شهرستان لارستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون، ۱۳ هزار و ۳۶۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان بیان کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضائی شد.

فضای مجازی موتورسیکلت‌های قاچاق را لو داد

فرمانده انتظامی فسا گفت: در رصد فضای مجازی توسط پلیس فتا، ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ فرج رستمی با اعلام این خبر گفت: مامورین پلیس فتا در رصد و پایش فضای مجازی با مستنداتی مبنی بر نگهداری ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در سطح شهرستان مواجه شدند.

او افزود: با اقدامات پلیسی مالکان وسایط نقلیه قاچاق شناسایی و ماموران ضمن کسب دستور قضایی، موتورسیکلت‌ها را کشف و روانه پارکینگ کردند.
سرهنگ رستمی با بیان اینکه ۲ نفر در این رابطه پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های مکشوفه را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق کالا پلیس فتا فرمانده انتظامی شهرستان میلیون ریال برآورد دستگاه موتورسیکلت کارشناسان ارزش فضای مجازی کشف شد یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "کیومرث پاکدل" فرمانده انتظامی خوی درجزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان خوی  موفق شدند از ۲دستگاه خودروی  تریلی مسیر بازرگان _ تهران مقدار بیش از۴۲ هزار و ۶۴۴ کیلو گرم انواع مختلف غذای سگ و گربه را بصورت قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد:  ارزش کالای کشف شده بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده ودراین راستا ۲ نفر دستگیر  و ۲دستگاه خودرو توقیف شد.   سرهنگ پاکدل در پایان تاکید کرد:  شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس