Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز همزمان با سراسر کشور اولین مرحله توزیع کمک های مومنانه مردم همدان به ارزش حدود ۲ میلیارد تومان در بین اقشار آسیب دیده آغاز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ همزمان با شیوع کرونا و ایجاد رکود در اقتصاد کشور بسیاری از اقشار جامعه آسیب دیدند، به همین منظور رزمایش «کمک مومنانه» در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری جهت حمایت این اقشار شکل گرفت، امروز همزمان با سراسر کشور اولین مرحله توزیع کمک های مردمی در همدان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه امروز همزمان با سراسر کشور رزمایش «کمک مومنانه» در لبیک به مقام معظم رهبری آغاز می شود گفت: در این رزمایش سپاه ناحیه همدان در قالب قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) فعالیت می کند.

وی اظهار کرد: ۵ هزار بسته غذایی هر بسته به ارزش ۳۰۰ هزار تومان در این طرح بین نیازمندان و فقرایی که از قبل شناسایی شده اند توزیع می شود.

بقایی افزود: علاوه بر این مبلغ ۳۰۰ هزار تومان برای افرادی که کارگرهای فصلی بودند با همکاری دستگاه های اجرایی واریز خواهد شد.

وی عنوان کرد: هماهنگی ای هم با مجموعه مدیریت شهری در جهت حمایت کارگرهای بازار روزها که با شهرداری قرارداد دارند اعم از رانندگان تاکسی و… صورت گرفته که برای هر کدام از آنها مبلغ ۲۰۰ هزار تومان بن خرید تعلق می گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه قرار است این رزمایش در چند مرحله دیگر هم انجام شود گفت: از هم استانی ها درخواست داریم ما را در این امر خداپسندانه همراهی کنند.

وی افزود: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را شماره حساب ۰۱۵۱۷۲۵۱۷۲۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۲۲۶۶ نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی خدمت گزاران اربعین واریز کنند.

در ادامه کریم مطهری، مسئول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه این قرارگاه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه به افرادی که محروم هستند و در بحث کرونا آسیب دیدند تشکیل شده است گفت: در همین راستا امروز حدود ۵ هزار بسته  معیشتی به این قشر از جامعه تعلق می گیرد.

وی اظهار کرد: امیدواریم مراحل بعدی رزمایش که در نیمه رمضان و اگر بتوانیم مرحله آخر مصادف هم با عید سعید فطر انجام دهیم و به این قشر از جامعه کمک برسانیم.

مطهری در پایان با بیان اینکه مجموع این کمک ها در مرحله اول حدود ۲ میلیارد تومان است گفت: این کمک ها توسط خیرین، هیئت های امنای مساجد، سپاه، شهرداری و همچنین کسانی که علاقه مندند به نحوی در این امرخداپسندانه شرکت کنند تامین شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در این باره گفت: این رقابت‌ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۹ استان کشور آغاز شده است.

مریم الیکا با بیان اینکه ۴۰ مربی وظیفه هدایت این تعداد ورزشکار را در طول مسابقات برعهده دارند، گفت: این رقابت‌ها از امروز آغاز و تا نوزدهم اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت.

او گفت: تعداد مدال‌های کسب شده ملاک قهرمان تیمی این دوره از مسابقات است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی