Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون پارلمانی «التغییر» گفت که ساکنان منطقه کردستان بزودی یک تظاهرات گسترده در اعتراض به وضعیت معیشتی و اقتصادی این منطقه، برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «امین بکر» عضو فراکسیون پارلمانی «التغییر»، امروز پنجشنبه (۲۳ آوریل)، از برگزاری تظاهرات قریب‌الوقوع در منطقه کردستان که بازتابی از واقعیت اسف‌بار معیشتی شهروندان این منطقه است، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت‌وگو با شبکه «العهد» تصریح کرد: «بزودی در منطقه کردستان تظاهراتی برگزار می‌شود و این تظاهرات بیانگر وضعیت معیشتی اسف‌بار شهروندان کُرد که تحت لطف دولت زندگی می‌کنند، است».

امین بکر افزود: کارمندان منطقه کردستان از ماه ژانویه حقوق دریافت نکرده‌اند. وضعیت اقتصادی بویژه پس از کاهش قیمت نفت و وضع مقررات منع آمد و شد و تعطیلی حیات اقتصادی در این شهرها، بشدت شکننده است. عراق اکنون از یک بحران مالی شدید رنج می‌برد و باید دولتی تشکیل شود که متفاوت از دولتهای پیشین باشد.

این نماینده عراقی در ادامه گفت: حزب دموکرات کردستان عراق در حال تحمیل نظرات خود علیه فراکسیون‌های کرد و گروه‌های سیاسی حاضر در مرکز است. «الکاظمی» ملزم نیست که رأی حزب دموکرات کردستان را کسب کند و آزادی دارد که وزرایش را خود انتخاب کند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: تظاهرات منطقه کردستان عراق منطقه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب

تابناک _ پیش از ظهر امروز، آقای نچیروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان عراق با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود...

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • جنایت زندان دوله‌تو + تصاویر | خود مشاهده کردم که آنان را جلوی کاروان‌های عروسی سر می‌بریدند...
  • تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی براى حمله قريب الوقوع به رفح
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • بارزانی وارد تهران شد
  • توافق میان حماس و اسرائیل قریب‌الوقوع است
  • رسانه سعودی: توافق آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع است