Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: امروز شاهد برگزاری اولین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه هستیم که با مشارکت خوب مردم استان انجام شده و در روزهای آینده هم این خدمت بزرگ استمرار پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد صادق معتمدیان عصر امروز در حسینیه جماران بیرجند با بیان اینکه مردم این استان همواره در تمامی امورات خیریه و کمک‌های مؤمنانه پیش قدم بودند، اظهار داشت: خراسان‌جنوبی در بحث خدمت‌رسانی به اقشار کم‌درآمد و امور خیریه پیش قدم و پیشرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رزمایش کمک مؤمنانه در خراسان‌جنوبی یک همدلی و هم‌افزایی را بین نهادهای مردمی و انقلابی استان به نمایش گذاشت، بیان داشت: امید است بتوانیم در این رزمایش به وظیفه خود که خدمت به مردم است، جامه عمل بپوشانیم.

استاندار خراسان‌جنوبی تصرلیح کرد: امروز شاهد بسیج همه امکانات برای برگزاری هرچه بهتر این رزمایش در استان هستیم و همه نهادهای خدمت‌رسان و انقلابی، مؤسسات خیریه، سمن‌ها، سپاه پاسداران و بسیج تلاش کردند و هماهنگی خیلی خوبی انجام شد.

معتمدیان با اعلام اینکه کرامت مردم در این رزمایش حفظ خواهد شد، تبیین کرد: امروز شاهد برگزاری اولین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه هستیم که با مشارکت خوب مردم استان انجام شده و در روزهای آینده هم این خدمت بزرگ استمرار پیدا می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همواره یکی از دغدغه‌های اصلی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خدمت به محرومان بوده و امروز با هدایت‌های امام جمعه بیرجند توانستیم به این دغدغه آیت‌الله عبادی جامعه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/69039/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی رزمایش کمک مومنانه استاندار خراسان جنوبی نیازمندان کمک به نیازمندان خراسان جنوبی کمک مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه ۶ اردیبهشت

روزنامه امروز خراسان جنوبی را مشاهده کنید.

ساخت باند دوم جاده‌های استان شتاب می‌گیرد در روزنامه آوای خراسان جنوبی عنوان تیتر روزنامه‌ای است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - شنبه ۸ اردیبهشت
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم