Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: ایالت نیویورک در آمریکا که اکنون به کانون اصلی مبتلایان به ویروس کرونا در جهان بدل گشته است، تحقیقات جدید نشان داده شمار مبتلایان و جان باختگان به این ویروس در آن بیش از آمارهای رسمی است که پیشتر انتشار یافته‌اند و به گفته فرماندار آن، آمار جان باختگان مبتلا به این ویروس دراین ایالت رو به فزونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




به گزارش خرداد به نقل از ایرنا ،شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان روز جمه با انتشار این خبر گزارش داد: نتایج تحقیقات جدید که از پادتن افراد مبتلا به این ویروس به دست آمده، نشان می‌دهد که حداقل حدود ۲ میلیون ۷۰۰ هزار نفر در این ایالت به این ویروس آلوده شده باشند، اما این درحالی است که آمار رسمی و تایید شده تنها ۲۶۹ هزار و ۷۵۶ مورد ابتلا را  تاکنون اعلام کرده است.
این شبکه خبری آمریکایی ادامه داد: نیویورک که اکنون با نزدیک به ۲۶۳ هزار مبتلا به ویروس کرونا به کانون مبتلایان به این ویروس در جهان بدل گشته، انتظار می رود شمار افراد مبتلا در آن ده‌ها برابر بیش از آنچه که پیشتر تصور می شد، باشد.
«اندرو کومو» فرماندار نیویورک در این باره گفت: شمار جان باختگان به ویروس کرونا افزایش خواهد یافت و آماری که از جان باختگان به این ویروس اعلام شده تنها مربوط به بیمارستان ها و افرادی  است که تحت مراقبت قرار داشته اند، آماری از فوتی های خانگی و غیر بیمارستانی در این زمینه اعلام نشده است.
به گزارش سی‌ان‌ان، شمار جان باختگان به ویروس کرونا در آمریکا تسریع یافته، به گونه ای که آمار فوتی ها در یک ماه پیش در آمریکا تنها ۵۰۰ نفر بود که اکنون به بیش از ۵۰ هزار جان باخته رسیده است.


سابقه خبر!
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از دو میلیون و ۷۲۵هزار مبتلا رسیده که از این تعداد ۱۹۱ هزار نفر جان باخته اند، این درحالی است که شمار مبتلایان به «کووید-۱۹» درآمریکا به ۸۸۶ هزار و ۷۰۹ نفر و جان باختگان آن نیز به ۵۰ هزار و ۲۴۳نفررسیده است.
آمریکا اکنون حدود یک سوم مبتلایان به ویروس کرونا در جهان را به خود اختصاص داده و ایالت نیویورک نیز با ۲۶۳ هزار فردمبتلا و ۱۵هزار و۷۴۰ جان باخته بالاترین شمار مبتلایان به این ویروس در میان دیگر کشورهای جهان را دارا است.
//--- ترجمه شنیداری سی ان ان --// برچسب ها: نیویورک

منبع: خرداد

کلیدواژه: نیویورک ویروس کرونا جان باختگان شمار مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با خوردن این نوشیدنی هنگام خواب چربی بسوزانید (فیلم) دمنوش‌های مفیدی که به کاهش التهاب مفاصل و درد آن کمک می‌کند (فیلم) مواد غذایی موثر در کنترل استرس ناباروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • مصرف زیاد نوشابه رژیمی ما را به کدام سرطان مبتلا می‌کند؟
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد