Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در خصوص اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اکثر صنوف زنجان در این زمینه همراهی لازم را با مسئولان داشته و در زمانی که تعطیلی‌ها حاکم بود، این موارد را رعایت کردند، گفت: در مقطعی هم که با توجه به پروتکل‌های بهداشتی، محدودیت‌هایی در این زمینه اعمال شده بود، باز هم صنوف همراهی لازم را داشتند و اگر این همراهی وجود نداشت، بالطبع این فاصله‌گذاری دستاوردهایی را که امروز داشت، به دست نمی‌آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این بین برخی از صنوف نیز رفتارهای پرخطری را انجام داده و به مقوله فاصله‌گذاری اجتماعی توجه نکردند، افزود: بیش از ۷۰۰ واحد صنفی در شهرستان زنجان پلمب شد و کماکان همکاران ما در اداره اماکن و معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و نیز اتاق اصناف زنجان و بهداشت محیط پیگیر رعایت ضوابط بهداشتی در واحدهای صنفی فعال هستند و طبیعتاً در حوزه محدودیت‌هایی که اعمال شده است، وظایف و تکالیف خود را پیگیری می‌کنند.

فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تعطیل نشده اما کمی تسهیل‌گری صورت گرفته است، تصریح کرد: تصمیمات جدید اجازه داده است که بخش دیگری از صنوف فعالیت خود را آغاز کنند اما این منوط به رعایت ضوابط بهداشتی است و مسئولانی که مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این کار به آن‌ها سپرده شده است، باید از این قضیه مراقبت کرده و با مواردی که این موازین را رعایت نمی‌کنند، برخورد لازم صورت گیرد.

عسگری با تاکید بر اینکه در حوزه سلامت و هر آن چیزی که سلامت مردم را تهدید می‌کند، با کسی تعارف نداریم و بی‌تردید نمی‌توانیم منافع عموم جامعه را فدای منافع برخی از افراد کنیم، ادامه داد: کسی که در شرایط کنونی بخواهد در صنف خود موازین بهداشتی را که این روزها دغدغه اول همه جوامع است، نادیده بگیرد، یک مجرم است.

فرماندار شهرستان زنجان، یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر همین تذکرات مربوط به رعایت موازین بهداشتی در شرایط کنونی جامعه است، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد آنچه که امروز بیش از همه حائز اهمیت است، این است که برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای چنین طرح‌هایی، نیازمند توقیت فرهنگ عمومی هستیم. مهم‌تر از همه اینکه مردم باید نسبت به رعایت موارین بهداشتی حساس باشند.

کد خبر 4908275

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری زنجان ستاد مقابله با کرونا علی عسگری ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا ماه مبارك رمضان ایلام قزوین کمک به نیازمندان ستاد مقابله با کرونا شهرکرد بیرجند بارش باران جهش تولید استانداری قزوین فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی صبح شنبه در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار کرد: بنیاد شهید یک اداره خاص در جامعه ما است چراکه جامعه هدف این اداره افرادی هستند که از جان خود برای عزت آفرینی کشور گذشتند.

وی بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار خدمات مختلف به جامعه ایثارگران، برای اجرای فرهنگی ماندگار در جامعه تلاش کند، جامعه ایثارگران پشتوانه اصلی نظام هستند و امروز دشمنان به دنبال فاصله انداختن بیان جامعه ایثارگری از نظام هستند.

حسنی با اشاره به اینکه از ظرفیت گلزار شهدا برای اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع به خصوص برای جوانان و نوجوانان استفاده شود، عنوان کرد: کار کردن در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند روحیه جهادی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه شود.

وی افزود: با تمام ظرفیت و امکانات از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به خصوص برای اجرای برنامه‌های فرهنگی حمایت خواهیم کرد.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ۱۰۲ هزار نفر در استان ایلام جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هستند، گفت: خدمات دهی مطلوب به جامعه هدف ایثارگران در استان نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی ماندگار از جمله یادواره‌های شهدا، سه شنبه‌های شهدایی، پنجشنبه‌های شهدایی در سال جاری تقویت می‌شود، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان ایلام باید به تکالیف قانونی خود برای افزایش سطح معیشت جامعه ایثارگران در استان عمل کنند.

وی عنوان کرد: احداث خانه‌های ایثار از مهمترین اولویت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران است که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان است.

کد خبر 6089673

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان