Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@20:36:10 GMT

پویش کمک مومنانه در تهران کلید خورد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۴۳۳۲

پویش کمک مومنانه در تهران کلید خورد

به گزارش روز جمعه روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ تهران،«مرتضی رحمان زاده»، با اشاره به آغاز طرح کمک مومنانه از محله اشراقی این منطقه گفت: طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان این منطقه با مشارکت خیرین محلی و شورایاری محلات  در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این طرح در چندین مرحله و در مناسبت های مختلف در ماه مبارک رمضان ادامه می یابد افزود: در مرحله اول این پویش ۴۰۰ بسته حمایتی همراه با اقلام بهداشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی،چای، رب و حبوبات تهیه و میان خانواده‌های آسیب‌دیده توزیع شد.
 
رحمان زاده، با اشاره به شناسایی خانواده های نیازمند ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان طرح حدود هزار بسته به خانواده نیازمند، دارای فرزند و اقشار آسیب پذیر اقتصادی ناشی از کرونا اهدا شود. 

شهردار منطقه ۱۳ خاطرنشان کرد: در آموزه های دین مبین اسلام نیز به موضوع نوع‌دوستی، دست‌گیری و کمک به افراد تاکید شده و این طرح نیز در همین راستا در محلات سیزده گانه منطقه اجرایی می شود. 

وی همچنین ارائه کمکهای فرهنگی به خانواده‌های آسیب‌دیده از دیگر برنامه های این منطقه در آینده نزدیک برشمرد و گفت: در نظر داریم، با ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی میزان تاب آوری این خانواده ها را افزایش دهیم .

رهبر انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا،تاکید کردند.
نهادهای مختلف؛ هیات های مذهبی و شهروندان نیز در پی تاکید رهبر انقلاب اسلامی، کمک های خیرخواهانه خود را به نیازمندان اهدا کرده اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا چای دین مبین اسلام روابط عمومی شهرداری رهبر انقلاب اسلامی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مهدی میرباقری شاهرودی در یادواره شهدای روحانی شاهرود که بعد از ظهر شنبه در مدرسه قلعه برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت کسب معارف الهی، تاکید کرد: شناخت خدا موجب سعادت بندگان می‌شود.

وی خطاب به دستگاه‌های فرهنگی و مبلغان دینی و علما و طلاب، تاکید کرد: هر کس که دل مؤمنی را از شبهات پاک کند از هزار عابد شیعه و مؤمن بالاتر قرار خواهد گرفت.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان آتی با بیان اینکه خداوند تمام بنده‌های خود را آفریده تا خدایشان را بشناسند و به عظمت آن واقف شوند، تاکید کرد: علما در شناساندن اهمیت عبادت و عبودیت نقش مهمی دارند.

میرباقری شاهرودی با اشاره به رسالت خانواده‌ها در قبال فرزندان خود، گفت: خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا و اهمیت عبادت را برایشان تبیین کنند.

وی با بیان اینکه برترین راه در عالم راه بندگی و معرفت الهی است، تاکید کرد: سرچشمه و منشأ و آن نقشه راه رسیدن به معارف الهی همانا پیامبران (ص) محسوب می‌شوند.

عضو خبرگان رهبری از استان البرز همچنین با بیان اینکه مقام بندگی خداوند بسیار بزرگ است، گفت: آغاز راه معرفت پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) هستند.

کد خبر 6096675

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • آنروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • آونروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم