Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@10:28:42 GMT

ریزش بهمن در شمشک و محبوس شدن ۴ کوهنورد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۵۰۴۷

ریزش بهمن در شمشک و محبوس شدن ۴ کوهنورد

حامد سجادی در گفتگو با ایسنا، در این‌باره گفت: حادثه ریزش بهمن در ارتفاعات شمشک حوالی ساعت ۱۳:۰۵ امروز به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن چهارتیم کوهستان سازمان امداد ونجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این تیم‌ها از پایگاه دربند، پایگاه شمیرانات و سازمان امداد ونجات به محل اعزام شدند، گفت: تیم واکنش سریع سازمان با یک فروند بالگرد و تیم آنست نیز در این عملیات حاضر هستند و برابر گزارش‌های اولیه تا کنون یک نفر در زیر بهمن حبس بوده سه نفر هم پشت دیواره بهمن گرفتار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر کشورمان چهار نفر مذکور کوهنورد هستند و با توجه به اینکه در مناطق صعب‌العبور دچار حادثه شده‌اند، عملیات برای نجات آنان در حال انجام است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ریزش بهمن هلال احمر پارسی خبر سازمان امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، دفتر مطبوعاتی استانداری ننگرهار امروز اعلام کرد: چهار نفر براثر ریزش کوه در منطقه «درونته» از توابع استان لغمان در شرق افغانستان جان خود را ازدست دادند. این حادثه زمانی بوقوع پیوست که سنگ‌های سرازیر شده از کوه بر سر خودرو‌های سواری در این مسیر فرود آمد، جان باختگان این حادثه سرنشینان دو خودرو سواری بودند. درپی این حادثه جاده پرتردد کابل- جلال آباد نیز به روی رفت و آمد بسته شد.
خبر دیگر اینکه براثر صاعقه در استان‌های پنجشیر و بدخشان افغانستان نیز دو نفر از جمله یک زن و یک مرد جان خود را از دست دادند.
باران‌های شدید و حوادث ناشی از آن از جمله جاری شدن سیل در کمتر از بیست روز گذشته در افغانستان بیش از صد کشته برجای گذاشت.
افغانستان در سال دو هزار و بیست و سه میلادی چهارمین کشور آسیب پذیر جهان از وقوع حوادث طبیعی شناخته شد.
فردا یکشنبه نیز باران‌های شدید و احتمال جاری شدن سیل در بیست و هشت استان افغانستان پیش بینی شده است.

 

دیگر خبرها

  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز