Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:58:57 GMT

سانچو یک فصل دیگر در دورتموند ماندگار می شود؟

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۵۰۵۴

سانچو یک فصل دیگر در دورتموند ماندگار می شود؟

به نظر می‌رسد که باشگاه دورتموند قصد دارد با افزایش حقوق مانع از جدایی جیدون سانچو برای یک فصل دیگر شود.

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو یکی از بهترین بازیکنان فصل جاری فوتبال اروپا بوده است. این ستاره انگلیسی تا به اینجا و پیش از تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در ۲۳ بازی بوندسلیگا برای دورتموند آمار خارق العاده ۱۴ گل و ۱۵ پاس گل را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عملکرد خیره کننده ستاره انگلیسی باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهان جذب این ستاره بیست ساله باشند. بر این اساس گفته می‌شود تیم هایی نظیر منچستر یونایتد، منچستر سیتی، لیورپول، بایرن مونیخ و رئال مادرید خواهان جذب این ستاره جوان شده‌اند.

 

 

 

 

در حالی که جدایی جیدون سانچو از دورتموند در نقل و انتقالات پیش رو قطعی به نظر می رسید اما یکی از نشریات آلمانی از علاقه زنبورها برای حفظ این بازیکن پرده برداشته است. بر این اساس باشگاه آلمانی قصد دارد با افزایش حقوق سانچو به ۱۰ میلیون یورو، این بازیکن را در وست فالن ماندگار کند.

 

حالا باید منتظر ماند و دید این خبر تا چه میزان عملی خواهد شد و آیا این ستاره انگلیسی بالاخره در جمع زنبور ها ماندگار می شود یا خیر.

بروسیا دورتموند جیدون سانچو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند جیدون سانچو جیدون سانچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا گفت: برای زیرساخت‌های تبادلات حمل‌ونقل خطوط کشتیرانی و خطوط هوایی باید تقویت شود.

وی افزود: رفع مشکل نقل‌وانتقال مالی‌وپولی از زیرساخت‌های ضروری است. در قاره آفریقا ارتباط با کشورها نسخه مختص خود را می‌طلبد و باید برنامه‌های متفاوت برای هر کشور و اقلیم داشت‌. حداکثر تا سه ماه دیگر مشکلات و موانع نقل‌وانتقال مالی‌وپولی ایران و آفریقا حل شود.

رئیس‌جمهور در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا: فرآوری معادن در آفریقا بسیار مهم است، ایران در این زمینه دانش دارد و می‌تواند به فرآوری معادن کمک‌کند.

وی افزود: کشت فراسرزمینی از دیگر ظرفیت‌های مهم است. تامین مواد اولیه با قیمت مناسب می‌تواند برای همه فعالان اقتصادی و مراکز تولیدی از سوی آفریقا صورت گیرد.

رئیسی تصریح کرد: خدمات فنی ومهندسی در ایران به برکت انقلاب اسلامی جایگاه قابل قبولی دارد که مورد قبول همگان است. سدی که در کشور سریلانکا توسط متخصصان ایرانی ساخته شده کم نظیر است.

وی افزود: امکان ساخت پالایشگاه و نیروگاه از سوی جمهوری اسلامی وجود دارد و می‌توانیم در این زمینه با کشورهای آفریقای همکاری داشته باشیم.

کد خبر 6088942 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است