Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:20:01 GMT

من و سانچو عاشق بازی کردن کنار هم هستیم

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۵۶۶۵

من و سانچو عاشق بازی کردن کنار هم هستیم

کالوم هادسون اودوی، ستاره جوان چلسی از حضور جیدون سانچو در این تیم استقبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت آینده جیدون سانچو در دورتموند کاملا نامشخص است. در هفته‌های اخیر اخبار ضد و نقیضی درباره این ستاره انگلیسی مطرح شده و شایعاتی درباره جدایی او از وستفالن و یا حتی ماندگار شدن او در دورتموند برای یک فصل دیگر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره جوان و تنها ۲۰ ساله دورتموند در این فصل عملکردی خارق العاده داشته و آمار عجیب و غریب ۱۷ گل و ۱۹ پاس گل را به ثبت رسانده است. چلسی یکی از تیم هایی است که برای جذب این ستاره انگلیسی علاقه نشان داده است.

 

 

 

 

حالا و در همین رابطه وینگر چلسی یعنی کالوم هادسون اودوی ابراز امیدواری کرده که سانچو راهی استمفوردبریج شود. او در این باره گفت: " من و سانچو تقریباً دیوانه هستیم. ما هر روز با یکدیگر صحبت می‌کنیم تا از کارهای یکدیگر مطلع شویم. هر دو ما مطمئن هستیم که عملکرد خوبی را ارائه می‌دهیم. بدیهی است که یک فصل شگفت انگیز و فوق العاده را پشت سر می‌گذارد.

 

مشخصا سانچو بازیکن خیلی خوبی است و من دوست دارم در کنار او بازی کنم. من و سانچو همیشه عاشق بازی کردن کنار هم بوده ایم. نمی دانم ولی مطمئناً دوست دارم که او به چلسی بیاید."

هادسون اودوی چلسی بروسیا دورتموند جیدون سانچو تیم ملی انگلیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هادسون اودوی چلسی بروسیا دورتموند جیدون سانچو تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم

دیدار دو تیم دورتموند و لایپزیش با پیروزی پر گل لایپزیش به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال دورتموند و لایپزیش عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ویکم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لایپزیش به‌پایان رسید.

جیدون سانچو در دقیقه ۲۰ تک گل تیم دورتموند را به ثمر رساند.

ایکوما اوپندا در دقیقه ۲۳، بنجامین سسکو در دقیقه ۲+۴۵، محمد سیماکان در دقیقه ۴۶ و کریستوف بوامگارتنر در دقیقه ۸۰ گل‌های لایپزیش را رقم زدند.

خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش کد خبر 748525

دیگر خبرها

  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا