Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با استمرار شیوع بیماری کورونا و ادامه روند تعطیلی نمازجمعه در مصلی حرم حضرت زینب (س) به دلیل عدم شیوع ویروس، آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در یک گفتگوی تلویزیونی به بیان چند نکته در رابطه با مسائل مهم روز پرداخت.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه با تاکید بر استفاده از فیوضات ماه مبارک رمضان، همگان را به کمک به یکدیگر در این ایام سخت دعوت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله طباطبایی اظهار کرد: ماه رمضان سفره کرامت خود را یک بار دیگر برای ما گشوده است و انسان می تواند به مقام قرب الهی در این ماه مبارک بیش از پیش دست پیدا کند چراکه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند هنگامی که ماه رمضان داخل می شود درهای رحمت الهی گشوده می شود و درهای جنهم بسته می گردد و شیاطین در غل و زنجیر می شوند.

تولیت مصلی حرم حضرت زینب(س) ادامه داد: ماه رمضان یک فرصت طلایی است که عدم استفاده و بهره برداری از فیوضات این ماه مبارک باعث خسران و پشیمانی خواهد بود و بهترین عمل در ماه رمضان طبق فرموده پیامبر اکرم (ص) به امیر المومنین علی علیه السلام ترک گناه است.

آیت الله طباطبایی اشکذری در پایان سخنان خود تاکید کرد: در شرایط سختی قرار داریم و یکی از هدف های روزه داری ایجاد حالت همیاری اجتماعی بین مردم جامعه است، پس ثروتمندان باید به برادر نیازمند خود دست یاری دراز کنند بویژه در این ایام سخت شیوع ویروس منحوس کورونا باید در کنار نیازمندان باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه سوریه روزه داری ماه رمضان ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ فیروز کشیر درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم.

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند