Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@21:26:23 GMT

پیوستن جامعه فوتبال به پویش کرونا تو پلاس

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۶۳۴۶

پیوستن جامعه فوتبال به پویش کرونا تو پلاس

جامعه فوتبال در تهران به کمپین اعتراض به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران پیوست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به نقل از هیات فوتبال تهران امروز کره زمین مورد هجوم ویروس کرونا قرار گرفته است. انسان‌ها گویی در کشتی‌ نشسته و طی طریق می‌کنند. همه باید دست به دست هم داده تا این بلا را ریشه کن نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل سازمان ملل متحد معتقد است جنگ جهانی سوم این بار با موجودی نامرئی به نام کرونا به مصاف همه انسان‌ها آمده است و همگان باید با همه ظرفیت به نبردی بی امان با این موجود به پا خیزند که برخاسته اند.

ملت فداکار و فهیم ما هم در گوشه‌ای از این کشتی نوح به مقابله برخاسته، لیکن بر خلاف همه مردم جهان دستشان از دارو و غذا برای مقابله کاملا کوتاه است. ما با جان و مال و عزیزانمان به پا خواسته ایم. یک سخن منطقی داریم، اجازه دهید تحریم‌ها برداشته و یا لااقل تعلیق شود تا ما نیز با همه ظرفیت هایمان در خدمت همه انسان‌ها قرار گیریم.

با پیوستن به کمپین کرونا تو پلاس و امضای آن به این جمع بپیوندیم.

ضمناٌ تهیه کلیپ تصویری و اعلام مشارکت در این کمپین و نشر در کانال‌های فضای مجازی در اطلاع رسانی عمومی می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

امید است آحاد جامعه فوتبال اعم از مدیران، پرسنل، قهرمانان، پیشکسوتان، کادر فنی، بازیکنان و هواداران تیم‌ها دوشادوش آحاد ملت شریف ایران گام مؤثری در این امر بردارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش

فریدن زندی، ستاره اسبق تیم ملی ایران و باشگاه استقلال ۶ اردیبهشت تولد ۴۴ سالگی خود را جشن گرفت. او که با خداحافظی از فوتبال وارد عرصه مربیگری شده، پس از حضور در سن‌پائولی و دینامو درسدن این روز‌ها قصد دارد ماجراجویی جدیدی را در مربیگری آغاز کند.

زندی تصویری جالب همراه با فرزند خود در جشن تولدش منتشر کرد.

منبع: خبرآنلاین

tags # فوتبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید