Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@02:16:53 GMT

ارسال بسته‌های آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۶۹۲۲

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ «محسن حاجی میرزایی» شامگاه جمعه با انتشاری تصویری از دانش آموزان مناطق محروم در صفحه شخصی توییتر خود، نوشت: در مناطقی که دسترسی به اینترنت یا ابزار استفاده از شبکه شاد وجود ندارند، علاوه بر ارسال بسته‌های آموزشی و ارتباط تلفنی، معلمان با حفظ فاصله گذاری اجتماعی مشغول رفع اشکال درسی دانش آموزان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین در این پیام توییتری از هشتگ «معلم فداکار خسته نباشی» استفاده کرده است.

حاجی میرزایی پیشتر درباره دسترسی نداشتن همه دانش آموزان به وسایل ارتباطی هوشمند برای استفاده از شبکه شاد عنوان کرده بود از اینکه تمام دانش آموزان ممکن است به دلایلی امکان دسترسی به شبکه شاد را نداشته باشند آگاهیم و برای استمرار آموزش این دسته از افراد هم برنامه داریم که پس از مشخص شدن دقیق از روش‌های جایگزین استفاده خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا حادثه طبس وام یک میلیونی قطعنامه 2231 رزمایش کمک مومنانه ماهواره نور بسته های آموزشی مناطق محروم وزیر آموزش و پرورش شبکه شاد ویروس کرونا حادثه طبس وام یک میلیونی قطعنامه 2231 رزمایش کمک مومنانه ماهواره نور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • ۲ دهه خدمت در منطقه محروم / روایت معلم غلامانی از زندگی معلمی
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست