Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  گفت: در دومین مرحله شارژ تانکر‌های ضدعفونی تانکر‌های مستقر در میدان مادر و پیام نور مهاباد به میزان ۲۰ هزار لیتر شارژ شدند.

احمدی افزود: به منظور پیشگیری از کرونا و بهبود وضعیت سلامت شهروندان نیرو‌های سازمان آتش نشانی امروز اقداماتی، چون ضدعفونی معابر و میادین، شستشو و گندزدایی سطل‌های ۷۰۰ لیتری سطح شهر و اطراف آن و تسطیح و شن ریزی مسیر سایت زباله را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه ضدعفونی معابر و اماکن عمومی سطح شهر تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت، افزود: همچنین جوانان انجمن ژیانه وه‌ی سروشت و موسسه فیلم سازی فقره قا بصورت خودجوش کوچه‌ها و معابر مناطق کانی صوفی رشید، زمین‌های شهرداری، صارم بگ و پشت دیوار خوابگاه را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

احمدی از شهروندان خواست با رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی و ماندن در منازل با ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا همکاری کنند.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس خدمات شهری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، علی اربابی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز در خراسان شمالی با گرامی‌داشت روز شوراها درباره آسفالت معابر شهر بجنورد اظهار کرد: روند حرکت و توسعه این اقدام در شهر بجنورد تا حدی افزایش یافته است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۰ به مساحت ۷۰ هزار متر مربع، در سال ۱۴۰۱ به مساحت ۱۸۰ هزار متر مربع و در سال ۱۴۰۲ به مساحت ۲۳۱ هزار متر مربع از معابر شهر بجنورد آسفالت شدند.

نایب رئیس شورای شهر بجنورد اعلام کرد: در سال جاری نیز ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر بجنورد آسفالت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع هنوز می‌بایست چهار میلیون متر مربع از معابر این شهر آسفالت شوند.

اربابی همچنین تصریح کرد: آسفالت معابر مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین این شهر نیز در برنامه اقدامات اجرایی شهرداری بجنورد قراردارد.

در عین حال، وی به کارخانه قدیمی تولید آسفالت شهرداری بجنورد نیز اشاره و بیان کرد: این کارخانه فرسوده است که موجب شده بر کیفیت تولید آسفالت این شهر اثرگذار باشد.

افزون بر این، نایب رئیس شورای شهر بجنورد با اشاره به میدان خرمشهر نیز اعلام کرد: به منظور روان سازی ترافیک در مسیر این میدان، مطالعات ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح در این میدان آغاز شده است.

وی همچنین از برنامه در دستور کار شهرداری بجنورد در زمینه انجام بازگشایی پنج نقطه مهم و محوری این شهر به منظور روان سازی ترددها خبر داد و گفت: طی سال جاری، پنج نقطه واقع در مسیرهای ۳۲ متری شهدا، انتهای خیابان قیام جنوبی و در مسیر ۴۲ متری آیت الله موسوی بجنوردی بازگشایی خواهند شد.

اربابی در خاتمه به خریداری ۲۵ دستگاه اتوبوس و ۱۴ دستگاه ون برای شهر بجنورد در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بجنورد نیز اشاره و اعلام کرد: تعدادی از دستگاه‌های خریداری شده به شهرداری بجنورد تحویل شده‌اند و هنوز تعدادی نیز تحویل نشده‌اند.

خبرنگار: سمانه قهرمانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228978 برچسب‌ها بجنورد ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد