Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@13:29:53 GMT

صفحه تتلو توسط اینستگرام حذف شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۳۴۹۵

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیج اینستاگرام امیر تتلو خواننده پرحاشیه که روزها و هفته‌های گذشته به دلیل رفتارهای غیراخلاقی مورد اعتراض مردم و مخاطبان قرار گرفته بود، با ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار فالوور توسط اینستاگرام حذف شد.

صفحات دوم و جایگزین تتلو نیز که مربوط به برنامه‌ها و فیلم‌ها و تصاویر کنسرت‌ها و اجراهای عبور نیز توسط اینستاگرام حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیر تتلو که رکورد لایوهای اینستاگرام را از آن خود کرده، علاوه بر رفتارهای غیراخلاقی و نامتعارفش، طی روزهای گذشته به ورزشکارانی چون علی کریمی،  وحید قلیچ و برخی خوانندگان توهین کرده بود.

این اتفاق‌ها روز گذشته مخاطبان اینستاگرام را بر آن داشت تا به صورت گسترده نسبت به ریپورت اکانتش اقدام کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی کریمی موسیقی حذف رفتارهای وحید قلیچ امیر تتلو امیرحسین مقصودلو آرات حسینی تتلو اینستگرام موسیقی مبتذل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه گفت : اساس قانون جدید انتخابات تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد شده و در صورت جرم انگاری به شعبه خاص جرائم انتخاباتی که در مرکز استان فعال است، ارجاع می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محسن مفید امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز تبلیغات چهار کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه از ساعت صفر امروز (۱۳ اردیبهشت) گفت: مدت تبلیغات یک هفته بوده و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) ادامه دارد.

وی با اشاره به رصد دقیق تبلیغات کاندیداها، گفت: انتظار ما این است کاندیداهایی که برای ورود به یک نهاد قانونگذار با یکدیگر رقابت می‌کنند، خودشان بیش از همه به قانون احترام گذشته و در رعایت قانون از یکدیگر پیشی بگیرند.

ز افزود: بر اساس قانون جدید انتخابات تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد شده و در صورت جرم انگاری به شعبه خاص جرایم انتخاباتی که در مرکز استان فعال است، ارجاع می‌شوند.

وی در خصوص باید و نبایدهای تبلیغاتی کاندیداها گفت: راه اندازی هرگونه کاروان تبلیغاتی، ایجاد مزاحمت ترافیکی با برپایی تجمعات و تخریب سایر کاندیداها در سخنرانی‌ها تخلف بوده و با آن برخورد می‌شود.

مفید افزود: همچنین شعارنویسی بر روی در و دیوار مراکز عمومی و خصوصی و نصب و الصاق محتوای تبلیغاتی در مکان‌های عمومی و نیز مکان‌های خصوصی که رضایت نداشته باشند هم جرم بوده و با آن برخورد می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم انتخاباتی برای مرحله دوم انتخابات گفت: در یکی از جلسات کاندیدها یا نمایندگان آنها حضور داشته و تذکرات لازم در خصوص تبلیغات به آنها داده شده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه گفت: بر اساس قانون جدید انتخابات، شورای نگهبان در صورت مشاهده هرگونه جرم که ناقض صلاحیت کاندیدا باشد، می‌تواند تا قبل از صدور اعتبارنامه صلاحیت فرد را رصد کند.

کد خبر 750097

دیگر خبرها

  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • باشگاه سپاهان: هواداران بانوی پرسپولیس رفتار ناشایست داشتند
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟