Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ بمنظور ارج نهادن به مقام خانواده‌های معزز شهداء؛ سرهنگ مظفر مهدیخانی  به همراه رئیس عقیدتی و جمعی از کارکنان انتظامی، از مادر شهیدان والا مقام علی نور و علی بخش ابراهیمی دیدار و دلجویی کردند.

سرهنگ مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در این دیدار گفت: شهدا سرمایه ارزشمند و نماد اقتدار و ایثار و مجاهدان فی سبیل ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هستند که با فدا کردن جان خود به انقلاب اسلامی ایران و مردم عزت و عظمت بخشیدند.

این مقام انتظامی ادامه داد:مقام و عزت خانواده شهداء کمتر از شهداء نیست و آن‌ها مایه سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که با استقامت خود و صبر و شکیبایی ادامه دهنده فرهنگ ایثار و شهادت هستند و خدمت به خانواده‌های شهداء برای ما افتخاری بزرگ است.

سرهنگ مهدیخانی اضافه کرد: امنیت امروز کشور مرهون خون شهداء است و پیام شهداء، حفظ اسلام و قرآن و فرهنگ شهادت طلبی و حمایت از ارزش‌های اسلام ناب محمدی است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروزآباد گفت: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان فارس، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار خود (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر نمودند.

سرهنگ جوکار در پایان گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 6093224

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند