Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@23:58:43 GMT

پویش «نه به تحریم» در یونان از طرف رایزنی فرهنگی ایران

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۶۴۴۶

پویش «نه به تحریم» در یونان از طرف رایزنی فرهنگی ایران

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی ایران در آتن به منظور نشان دادن چهره پلید دولت‌مردان آمریکا به مردم یونان در شرایط حساس کنونی مبارزه با کرونا با راه‌اندازی پویش «نه به تحریم» و جمع‌آوری امضای الکترونیکی علیه این حرکت غیر انسانی، توانست بار دیگر مهر تأییدی بر خباثت‌های دولت‌مردان آمریکایی بر اعمال تحریم‌های ظالمانه بزند و ملت یونان را نسبت به این عمل دولت‌مردان تروریست آمریکایی آگاه سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رایزنی فرهنگی کشورمان در آتن با ایجاد پلتفرمی در سایت این نمایندگی به زبان محلی از یونانیان و علاقه‌مندان به فرهنگ و تمدن ایرانی که علاقه زیادی به ایران و ایرانیان دارند، خواست تا با تکمیل فرم و امضای الکترونیکی، از یک سو همبستگی خود را با ملت ایران نشان دهند و از سوی دیگر انزجار خود را نسبت به اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکا که حتی در شرایط کنونی ادامه داشته، نشان دهند.

این فرم با ارائه توضیحاتی در خصوص تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران و مانع تراشی آمریکا برای دسترسی ایران به منابع داروییو تجهیزات پزشکی مورد نیاز به زبان یونانی است.

همچنین، در این متن با یادآوری این شعر از سعدی شیرازی، شاعر بلندآوزه ایرانی در خصوص نیاز به همبستگی جامعه بشری در سختی‌ها و رنج‌ها از بازدیدکنندگان می‌خواهد تا با تکمیل فرمی، گزینه «نه به تحریم» در انتهای فرم را فعال کنند و سپس دکمه تأیید را بزنند.

این پویش برای بیش از 3000 نفر ارسال و بیش از 100 نفر در مدت کمتر از یک هفته در این پویش شرکت کردند و بازخورد خوبی هم در فضای مجازی داشت و توانست سبب نزدیکی دو ملت در شرایط سخت کنونی باشد و کامنت‌های مثبت یونانیان به ملت ایران و مسئولان این نمایندگی نشان از موفقیت این طرح داشت.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده مردم به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.

رئیس جمهور افزود: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن چیزی است که به دست جوانان عزیزمان در این کشور رقم خورده و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است و این رویداد بزرگ تجاری و اقتصادی نشان‌دهنده آن است که ما توانسته ایم و باز نیز می‌توانیم.

در حال تکمیل

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی: تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی: توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید