Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان کلاهبردار میلیاردی پس از ۷ سال فرار به دام افتاد. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت: سال 1392 در پی کلاهبرداری میلیاردی فردی شیاد از چند شهروند زاهدانی و فرار او از سیستان و بلوچستان، دستگیری این فرد در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این فرد شیاد هفت سال قبل به بهانه دریافت سند ملکی برای یک زمین مسکونی بزرگ در شهر زاهدان اقدام به اخد وکالت کاری از صاحب ملک کرده بود و با تفکیک زمین مذکور و جعل سند، املاک تفکیک شده را به چند شهروند فروخته و مبلغ 70 میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری و متواری شده بود.

دستگیری 67 زندانی فراری زندان سقز / 7 زندانی فراری هنوز دستگیر نشده‌اندتهران| 4 مجرم و محتکر تجهیزات بیمارستانی توسط سپاه سیدالشهدا(ع) اسلام‌شهر دستگیر شدندعامل تهیه و انتشار کلیپ نوشیدن ادرار شتر دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: با توجه به جا به جایی مکرر این فرد به شهرهای مختلف کشور تلاش پلیس، برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل تیم رسیدگی کننده به پروند با انجام یک سری اقدامات تخصصی مخفیگاه او را در شهر مشهد شناسایی کردند.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: سرانجام با هماهنگی قضائی، کارآگاهان پلیس آگاهی استان با حضور در شهرستان مشهد، در یک عملیات ضربتی این کلاهبردار 38  ساله را پس از 7 سال فرار دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی استان به جرم خود، اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/392/ ت

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان پلیس آگاهی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای همه مناطق استان به ویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

ملاشاهی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از پیش از ظهر پنج شنبه تا شب جمعه (۱۳ الی ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

وی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات خودداری و از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی پرهیز شود و در ترددهای دریایی احتیاط لازم صورت گیرد. همچنین از سفرهای غیرضروری پرهیز و از پوشش گلخانه ها محافظت شود. برای کاهش خسارات احتمالی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان