Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ظرفیت قابل توجه تولید در شهرستان ری، مجموعه فرمانداری ری با تمام توان در مسیر پیشبرد اهداف و سیاست گذاری در راستای جهش تولید قرار گرفته و بمنظور رونق چرخه تولید تعامل و همکاری لازم را با صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی کجانی افزود: باید برنامه ریزی دقیقی در راستای جهش تولید توسط ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری ارائه شود تا با بررسی، دسته بندی و اجرایی شدن آن برای ارتقای جایگاه تولید شهرستان اقدام شود.
وی بیان داشت: شهرستان ری به عنوان شاهراه ورودی پایتخت از جنوب کشور با ظرفیت‌های بالایی همچون شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه و شهرک صنعتی خاوران، شهرک‌های صنفی تولیدی، مراکز متعدد دامپروری و یکی از بزرگترین تولید کنندگان دام سبک و سنگین استان، ظرفیت‌های بالای بخش کشاورزی، وجود بزرگترین باراندازهای و انبارهای کالا، و … از جایگاه ویژه ای برخوردار است و بهره مندی از این ظرفیت‌ها نقش بسزایی در تحقق شعار سال ۹۹ دارد.

معاون استاندار تهران گفت: تلاش هر چه بیشتر در راستای تحقق جهش تولید سبب باروری و نمایان شدن هر چه بیشتر پتانسیل‌های منطقه خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بخش کشاورزی پایتخت خاورمیانه دستگاه های اجرایی تولید بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات رفاهی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ یک سالن ورزشی در انتهای بلوار طوبی شهرک یاغچیان در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال در مرحله آرماتوربندی در حال احداث است که بزودی بتن ریزی آن آغاز می‌شود.

شهردار منطقه ۲ احداث این سالن ورزشی را به علت همجواری شهرک یاغچیان با شهرک‌های پرواز و گلشهر و همچنین کوی شمس آباد برای بهینه کردن اوقات فراغت و استفاده نوجوانان و جوانان بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

شهردار منطقه ۲ تبریز همچنین از احداث سالن ورزشی دیگری با عنوان سالن تنیس در شهرک یاغچیان خبر داد و تصریح کرد: این سالن ورزشی نیز در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای نوجوانان و جوانان و برای استفاده ورزش دوستان در ۲۶۵ مترمربع مساحت و اعتبار اولیه شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در خیابان نور به اجرا درآمده و در مرحله لاشه چینی برای اجرای فونداسیون است.

کد خبر 6096625

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است