Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:05:09 GMT

چهار تیم هندبال اروپا در لیگ قهرمانان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۲۹۷۰

چهار تیم هندبال اروپا در لیگ قهرمانان مشخص شد

با اعلام سایت رسمی فدراسیون هندبال اروپا، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در بخش مردان برگزار نخواهد شد. با تصمیم فدراسیون هندبال اروپا چهار تیم «بارسلونا اسپانیا»، «پاری سن ژرمن فرانسه»، «کیل آلمان» و «وسزپرم مجارستان» به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

از سوی دیگر لیگ هندبال بوندسلیگای آلمان در فصل ۲۰۱۹/۲۰ به دلیل شیوع بیماری کرونا با معرفی تیم کیل به عنوان قهرمان مختومه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم‌های لیگ یک و ۲ بوندسلیگای آلمان تصمیم گرفتند که این فصل را به پایان برسانند. با توجه به نیمه تمام ماندن لیگ‌های هندبال بوندسلیگای ۱ و ۲ قانون سقوط اجرا نخواهد شد. بدین ترتیب لیگ هندبال حرفه‌ای بوندس لیگای آلمان که تا به حال با ۱۸ تیم برگزار می‌شد در فصل آینده با ۲۰ تیم کار خود را آغاز خواهد کرد.

اما اتفاقی عجیب‌تر در رومانی رخ داده است. در جلسه هیات مدیره فدراسیون هندبال رومانی با ۱۰ رای موافق و چهار رای مخالف تصویب شد که مسابقات هندبال در فصل ۲۰۱۹/۲۰ ادامه پیدا کند. این در حالی است که به دلیل شیوع بیماری کرونا اکثر لیگ‌های معتبر اروپایی به پایان رسیده است و این تصمیم فدراسیون هندبال رومانی انتقادهای بسیاری را در پی داشته است. با احتساب حداقل مدت زمان برای بدنسازی و تمرینات تیمی بازیکنان که در حال حاضر قرنطینه می‌باشند، باید از اواخر اردیبهشت در تمرینات حاضر شوند که این موضوع می‌تواند برای چهار لژیونر ایرانی شاغل در این کشور خطر آفرین باشد.

رومانی بعد از بلاروس دومین کشوری است که در دوران شیوع بیماری کرونا مسابقات هندبال را پیگری می‌کند. لیگ هندبال رومانی در حالی از ۱۱ خرداد تا ۵ تیرماه برگزار خواهد شد. این کشور با حدود ۱۱ هزار بیمار مبتلا به کرونا و ثبت حدود ۶۰۰ فوتی در وضعیت جالبی قرار ندارد.

منبع: فدراسیون هندبال برچسب‌ها رومانی آلمان هندبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رومانی آلمان هندبال رومانی آلمان هندبال فدراسیون هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند

نفرات راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند.

طرفداری | مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: علی احمدی وفا _ سجاد عباسپور 
پویا ناصر پور _ علی نوربخش 

۶۷ کیلوگرم: امید احمدی _ امیرمحمد یارمحمدزهی
حجت رضایی _ آرمین محب ثابت 

۷۷ کیلوگرم: عارف حبیب الهی _ علیرضا عبدولی 
محمدرضا حجامی _ غلامرضا فرخی 

۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _ محمد هادی صیدی 
بهروز هدایت _ ابوالفضل پایدار 

۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان _ سید ابوالفضل میرزاده
امیرحسین کریمی _ محمد سروش رنجبر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند