Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از پلمپ 20 مغازه غیرمجاز در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب خبر داد و گفت: در راستای بند 24 ماده 55 آراء کمیسیون ماده صد این مغازه ها که به صورت غیرمجاز به تجاری تبدیل شده بودند پلمپ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر شهرداری منطقه سه سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: متاسفانه یکی از مواردی که شهرداری با آن مواجه است مبحث تغییر کاربری خودسرانه ملک شخصی توسط شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فواد کریمی عنوان کرد: برابر قانون شهرداری موظف است طبق ضوابط نقشه املاک در پروانه های ساختمانی صادره در خصوص نوع استفاده از ساختمان و چنانچه برخلاف مندرجات پروانه در ملک غیرتجاری، استفاده تجاری شود، شهرداری می تواند با ارجاع به کمیسیون و صدور رای نسبت به پلمپ آن اقدام نماید.

وی تصریح کرد: برخی از  شهروندان ملک های ساختمانی خود را به صورت غیرقانونی به کاربری تجاری تبدیل و آن را مورد استفاده قرار داده و یا اجاره داده بودند.

وی از پلمپ 20 مغازه غیرمجاز در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب خبر داد و گفت: در راستای بند 24 ماده 55 آراء کمیسیون ماده صد این مغازه ها که به صورت غیرمجاز به تجاری تبدیل شده بود؛ پلمپ شدند.

کریمی اضافه کرد: این ملک ها در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب شناسایی و در کمیسیون ماده صد، آراء آن صادر و پلمپ شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج خاطرنشان کرد: از تمام معابر سطح منطقه بازدید به عمل خواهد آمد و املاکی  که تغییر کاربری داده شده اند  پلمپ خواهد شد و در کمیسیون ماده صد تعیین تکلیف می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیسیون ماده صد پلمپ شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری و اصلاح ضوابط طرح تفصیلی در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید محسن حمزه لو امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی افزود: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، گفت: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیازهای مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

حمزه‌لو تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

کد خبر 747615

دیگر خبرها

  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان