Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول  مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: هوای ابری و بارش باران تا روز جمعه در همدان ادامه دارد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

محمد حسن باقری شکیب در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: در  24 ساعت آینده آسمان استان ابری، همراه با بارش باران و وزش باد پیشبینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در روزهای دوشنبه و سه شنبه سامانه بارشی تضعیف می‌شود، ابراز کرد: اما از روز چهارشنبه شاهد وقوع رگبار باران و رعد و برق در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

مسئول مرکز پیشبینی هواشناسی استان همدان از کاهش محسوس دما در استان خبر داد و گفت: صبح فردا حداقل دمای برخی شهرستانهای استان به 2 درجه سانتیگراد می‌رسد.

باقری شکیب با بیان اینکه از ابتدای سال زراعی  تا 24 ساعت گذشته  میزان بارش باران در همدان 342 میلی متر ثبت شده، تصریح کرد: این میزان بارش نسبت به آمار بلند مدت 25 درصد رشد داشته است.

از گوشه و کنار کاشان|هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید/وضعیت سفید در کاشان اعلام نشده استهشدار هواشناسی نسبت به بارندگی و آبگیری معابر در استان البرزهواشناسی ایران 99/2/6| پیش بینی طغیان رودخانه‌ها در 15 استان/ هشدار آبگرفتگی معابر تهران

وی به وضعیت دمای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت شهرستان بهار با حداکثر دمای 22 درجه به عنوان گرمترین  شهرستان و رزن با حداقل دمای 6 درجه سانتیگراد، خنک ترین نقطه استان گزارش شده است. دمای شهرستان همدان نیز بین 21 و 11 درجه در نوسان بوده است.

مسئول مرکز پیشبینی هواشناسی استان همدان  در بخش دیگری از گفتوگو به  وضعیت بارش ها در اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: در این ماه آمار بارش باران فراتر از نرمال خواهد بود.

انتهای پیام/ 743

R41405/P1336/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای این استان تا روز چهارشنبه هفته جاری به طور نسبی و تدریجی بین سه تا پنج درجه افزایش می‌یابد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان امروز استان صاف و شرایط جوی پایدار است که گاهی در ساعات بعدازظهر با وزش باد ملایم همراه خواهد بود.

وی اضافه کرد: این شرایط جوی پایدار کماکان تا چهارشنبه هفته جاری در استان مستقر خواهد شد.

رحمن‌نیا با اشاره به افزایش دمای هوای این استان طی روزهای آینده، ادامه داد: این روند افزایشی دمای هوا تدریجی خواهد بود.

او اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد زنجان با دمای منفی سه درجه سردترین و گیلوان طارم با ۲۹ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده