Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@09:24:16 GMT

شهریه‌های ثابت مدارس غیر دولتی باز نمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۵۲۱۸

مدیر کل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پر ورش گفت: با توجه به اینکه پس از تعطیلی مدارس آموزش تعطیل نشد و به صورت مجازی ادامه یافت بازگشت شهریه ثابت مدارس غیر دولتی منتفی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای صالح در ارتباط با برنامه پیگیری شبکه خبر افزود: در خصوص شهریه‌های غیر درسی کمیته‌ای ذیل شورای سیاست گذاری و نظارت مرکزی تشکیل خواهد شد و با نشخص شدن زمان پایان سال، چگونگی بازگشت آن دسته از شهریه ها، به استان‌ها ابلاغ می‌ود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره اجاره بهای مدارس غیر انتفاعی هم گفت:بر اساس مصوبه هفته گذشته ستاد مقابله با کرونا پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، قردر شد کلیه مدارس و مراکزی که در فضا‌های دولتی مستقر هستند برای ۴ ماه از لبتدای اسفند تا پایان خرداد از بخشودگی اجاره بها بهره‌مند شوند.
مدیر کل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پر ورش برخی اخبار درباره کاهش حقوق معلمان مدارس غیر انتفاعی را تکذیب کرد و گفت: از زمان تعطیلی نمدارس اعلام کردیم موسسین مدارس موظف هستند حقوق معلمان را به طور کامل بر اساس قرارداد مابین پرداخت کنند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شهریه مدارس غیر انتفاعی تعطیلی کرونا مدارس غیر دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفته در تقویت برنامه تقویت مدارس دولتی به سه گزینه مهم سازماندهی نیروی انسانی  توزیع مناسب تجهیزات  و فضای آموزشی توجه ویژه‌ای دارند
وی درباره افزایش کیفیت آموزشی هم گفت این موضوع فرایندی است که به تدریج اتفاق می‌افتد
توزیع متوازن رشته‌ای دیگر دغدغه متولیان اموزش و پرورش استان است چرا که سهم فنی و حرفه‌ای و کارو دانش در گروه‌های آموزشی با ۳۶ درصد همچنان پایین است و برای رسیدن به سهم ۵۰ درصدی به تلاشی دوچندان آنهم با کمک اولیا نیاز است
دفتر خیرین مدرسه یار هم در اداره کل اموزش و پرورش استان هم پذیرای مشارکت نیکوکاران برای کمک به کودکان نیازمند در راه تحصیل است.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای