Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@05:14:24 GMT

پروژه احداث مرکز جامع سلامت روستای طاسکوه اجرا شود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۵۷۱۹

پروژه احداث مرکز جامع سلامت روستای طاسکوه اجرا شود

پورحضرت با تاکید به اینکه تجهیز بیمارستان رسالت به تخت‌های آی‌سی‌یو از دغدغه‌های ما به شمار می‌رود گفت: پروژه ساخت مرکز جامع سلامت روستای طاسکوه فعال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» امروز(یک‌شنبه، ۷ اردیبهشت) در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: ماسال یکی از شهرستان‌هایی است که در اجرای طرح ملی غربالگری خوب عمل کرد و حدود صد درصد جامعه هدف را پوشش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه در این ۲ ماه بر حسب حساسیت‌های موجود، هفته‌ای سه روز جلسات ستاد مقابله با کرونا تشکیل شد افزود: در خصوص اجرای طرح‌های ملی همچون طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مردم و مسئولان همراهی و هماهنگی خوبی داشته‌اند.

 

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان در خصوص تعطیلی واحدها همکاری خوبی داشتند گفت: با توجه به اینکه ماسال شهرستان گردشگری است همه واحدهای اقامتی، هتل‌ها و خانه کاشانه‌ها از همان روزهای نخست شیوع کرونا اقدام به تعطیلی کردند و این تعطیلی تداوم دارد.

 

پورحضرت با اشاره به اینکه طرح فاصله‌گذاری هوشمند از ۲۳ فروردین در سطح شهرستان اجرا شده است تصریح کرد: اهتمام ویژه مردم شهرستان و همراهی خوب رسانه‌ها سبب شد تا ماسال نسبت به دیگر شهرستان‌ها تفاوت فاحشی در میزان افراد مبتلا به بیماری و فوتی داشته باشد.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه مردم و گردشگرانی که به هر دلیلی این شهرستان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند قطعا باید همکاری لازم را با مسئولان داشته باشند خاطرنشان کرد: از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای ریشه‌کنی این بیماری استفاده می‌کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مردم این شهرستان کمبود نیروی انسانی و کادر درمانی و پزشکان متخصص در بیمارستان رسالت است اظهار کرد: تجهیزات سرمایه‌ای برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است هر چند که خیرین این شهرستان نسبت به توان خود بالغ بر ۱۳۰میلیون تجهیزات سرمایه‌ای برای این بیمارستان تهیه کردند.

 

پورحضرت با تاکید بر اینکه تجهیز بیمارستان رسالت به تخت‌های آی‌سی‌یو از دغدغه‌های ماست افزود: تجهیز آمبولانس یکی دیگر از دغدغه‌های مهم شهرستان است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه تکمیل فاز توسعه‌ای بیمارستان مورد تاکید است گفت: با توجه به تلاش چشمگیری که کادر درمانی داشته‌اند، انتظار می‌رود مطالبات آنها پرداخت شود.

 

وی با بیان اینکه مرکز جامع سلامت روستا طاسکوه مورد تاکید است تا پیمانکار جدید معرفی و این پروژه فعال شود تصریح کرد: مطالبات مردم به حق است و امید است دانشگاه علوم پزشکی با تمامی ظرفیت مشکلات بیمارستان ماسال را مرتفع کنند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجهیز بیمارستان مرکز جامع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد مرحله اجرا شد

عملیات اجرایی پروژه احداث پل خورگو ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی؛ استاندار هرمزگان ظهر امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزو برنامه‌ اصلاحی است.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر 30 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر 26 کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است. 

به گزارش تسنیم، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان در مدت زمان 18 ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی