Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:58:24 GMT

پربازدیدترین اخبار سیاسی ۷ اردیبهشت ایسنا

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۶۵۳۱

پربازدیدترین اخبار سیاسی ۷ اردیبهشت ایسنا

تصمیمات جدید ستاد ملی کرونا درباره فعالیت اماکن مذهبی و پاساژها/ انتقاد از تخریب شخصیت‌های اکثریت مجلس یازدهم/ واکنش ایران به تصمیم آمریکا برای ایجاد محدودیت برای رسانه‌های ایرانی/ اقدام نمادین سوییس در حمایت از مردم ایران در بحبوحه بحران کرونا و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیمات جدید ستاد ملی کرونا درباره فعالیت اماکن مذهبی و پاساژها

به گزارش ایسنا، تصمیمات جدید ستاد ملی کرونا درباره فعالیت اماکن مذهبی و پاساژها در صدر اخبار پر بازدید قرار گرفت.

رئیس جمهور در جلسه امروز ستاد ملی کرونا گفت: در هر استان و شهرستانی که در وضعیت سفید قرار گرفت بلافاصله همه اماکن و بقاع مذهبی در آن جا بازگشایی می‌شود. درباره وضعیت فعالیت پاساژها در مناطق گرمسیر هم تصمیم گرفته شد تا برای آنکه آنها در مضیقه نباشند، استانداران مجازند ساعت کار پاساژها را تا ساعت ۲۰ افزایش دهند.

روایت مشاور روحانی از جلسه امروز ستاد عالی کرونا

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور هم در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به بررسی موضوع نحوه بازگشایی اماکن مذهبی در این جلسه نوشت: ‏یکی از سخت‌ترین جلسات ستاد عالی کرونا برگزار شد.

انتقاد میرسلیم از تخریب شخصیت‌های اکثریت مجلس یازدهم

توییت‌های سیدمصطفی میرسلیم در انتقاد از تخریب شخصیت‌های اکثریت مجلس یازدهم، دومین خبر پربازدید امروز بود.

این منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راه صحیح زندگی سیاسی برای اقلیت، پس از شکست فاحش در انتخابات مجلس یازدهم، در تحلیل‌های غلط انداز و تخریب شخصیت‌های اکثریت و ادعای اختلاف و رقابت بین آنها و تحقیر انتخاباتی که خود به دلیل ناکارآمدی سرمنشأ نتایج آن بوده‌اند، نیست.

واکنش ایران به تصمیم آمریکا برای ایجاد محدودیت برای رسانه‌های ایرانی

خبر بعدی، واکنش وزارت امور خارجه به تصمیم اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا در ایجاد محدودیت برای رسانه‌های ایرانی بود.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حساب توییتری خود این اقدام را محکوم کرد و نوشت‏: جمهوری اسلامی ایران قویا تصمیم خزانه داری آمریکا در مسدودسازی دسترسی به دامنه اینترنتی رسانه های ایرانی را که مغایر با اعلامیه جهانی حقوق بشر و آزادی بیان است، محکوم می کند. اقدام این رژیم در ساکت کردن جریان رسانه ای بدیل، آمریکا را به نقض کننده اصلی نظم قانون محور بین الملل تقلیل داده است.

اقدام نمادین سوییس در حمایت از مردم ایران در بحبوحه بحران کرونا

اقدام نمادین نمایش پرچم ایران بر یکی از معروف ترین قلل کشور سوییس در همدردی با مردم ایران در مواجهه با ویروس کرونا هم از خبرهای مورد توجه مخاطبان بود.

‏سفارت سوییس در تهران با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود نوشت: در بحبوحه بحران کرونا، در نمادین ترین کوه سوئیس، ماترن هورن، پرچم ایران نشان داده شد تا به مردم ایران پیام امید، استقامت و قدرت بفرستد.

مراجع ذی‌ربط در حال پیگیری مراسم‌های برگزار شده در ماه رمضان هستند

تاکید دبیر کمیته امنیت اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا بر ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم اعم از رسمی و غیر رسمی در ماه رمضان هم از دیگر اخبار پربازدید امروز بود.

حسین قاسمی با بیان اینکه مراجع ذی‌ربط در حال پیگیری مراسم‌های برگزار شده هستند، همچنین افزود: تصمیمات قبلی ستاد ملی کماکان به قوت خود باقیست و تغییری اتفاق نیفتاده است.

حفظ عزت و آبروی نیازمندانی که کمک دریافت می‌کنند ضروری است

همچنین اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در دومین جلسه ساماندهی تسهیلات حمایتی برای اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر ضرورت انجام کمک های مومنانه به هموطنان آسیب دیده از کرونا اظهار داشت: مردم ایران همواره نشان داده اند که در مواقع ضروری که به کمک آنها نیاز است،‌ به خوبی در صحنه حضور پیدا می کنند. البته باید به این نکته توجه شود که در فرایند شناسایی و حمایت از نیازمندان، حتما باید عزت و آبروی کسانی که کمک دریافت می کنند حفظ شود و اطلاعات شخصی افراد به صورت محرمانه در این سامانه ها محافظت شود.

خبرهای دیگر مرتبط با موضوع شیوع ویروس کرونا را نیز می‌توانید در لینک های زیر بخوانید.

ابتلا به کرونای بدون علامت به روایت عابدی

جایگاه‌داران سوخت با زیان جدی روبه رو شده‌اند

جایگزینی جشن‌های آزادی با گلریزان‌های مجازی/ ۶۷۰۰ زندانی غیرعمد چشم انتظار خیرین

ماه رمضان،‌ کمک‌های انسان‌دوستانه را تسهیل و تسریع می‌کند

ماه رمضان می‌تواند دست جریان‌های سیاسی را برای حل مشکلات در دست هم بگذارد

عامل مهار بحران کرونا در ایران همبستگی دیرینه مردم است

پویش کمک به نیازمندان در قالب پویش ایجاد اشتغال ادامه یابد

***

تهدید ترامپ علیه ایران نشان دهنده شکست او در فضای سیاسی آمریکاست

یک کارشناس مسائل غرب آسیا، تهدیدهای اخیر «دونالد ترامپ» علیه ایران را یک نوع جنگ روانی دانست که با هدف انحراف افکار عمومی از مدیریت ضعیف دولت واشنگتن در بحث شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود.

سید رضا صدرالحسینی در مورد اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا مبنی بر این‌که به نیروهای مسلح این کشور دستور داده است که اگر قایق‌های گشت زنی  ایران در منطقه خلیج فارس به ناوهای آمریکایی نزدیک شوند و برای آنها به ادعای او مشکلی ایجاد کنند به سمت این قایق‌ها تیراندازی کنند، تصریح کرد:  این یک نوع واکنش انفعالی در برابر شکستی است که دونالد ترامپ در فضای سیاسی آمریکا با آن روبه‌رو شده است.

این خبر هم مورد توجه مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رسانه های ایرانی ستاد ملی کرونا اماکن مذهبی بحران کرونا مجلس یازدهم مردم ایران ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود

ایسنا/تهران رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بیان کرد: طبق قانون حتی در صورت انصراف یکی از نامزدها در دور دوم انتخابات، فرآیند انتخابات با حضور نفر چهارم برگزار می‌شود.

سید محمد زاهدی رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک (روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ) در خصوص برگزاری انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گفت: فرآیند انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و همه تمهیدات لازم برای برگزاری این انتخابات پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۷ شعبه اخذ رأی در سطح سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه است و همه برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری انتخاباتی بر اساس ۴ مؤلفه ابلاغی مقام معظم رهبری فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص انصراف یکی از نامزدها اظهار کرد: تاکنون هیچ‌ یک از نامزدهای دور دوم انتخابات انصراف خود را به ستاد انتخابات ارائه نداده‌اند و اگر هم چنین اتفاقی رخ بدهد رقابت انتخابات با نفر بعدی (نفر چهارم ) در ۲۱ اسفند با قدرت برگزار می‌شود.

زاهدی در پایان با دعوت نامزدها به تمکین به قانون در ایام تبلیغات تصریح کرد: تبلیغات دور دوم انتخابات از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و همه نامزدها باید قانون را فصل خطاب خود قرارداده و از پرداختن به حواشی اجتناب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • مرگ یک زن بر اثر برخورد صاعقه در عنبرآباد 
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟
  • روایتی از حذف قند و عوارضش، جزو پربازدیدترین‌های توییتر شد/ عکس
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود