Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیندسی گراهام در روز یکشنبه در مورد شایعات مربوط به رهبر کره شمالی گفت: من بر این باورم که کیم جونگ اون مرده و یا از کارافتاده شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از ایندیپندنت، گراهام سناتور جمهوریخواه از ایالت کارولینای جنوبی به دنبال گزارش‌های تأیید نشده در مورد مرگ رهبر کره شمالی گفت: خوب این (کره شمالی) یک جامعه بسته است و من به طور مستقیم چیزی نمی‌دانم، اما اگر او (کیم جونگ اون) نمرده و در وضعیت از کار افتادگی قرار گرفته من شوکه میشم زیرا شما نمی‌توانید شایعاتی از این دست را برای همیشه ادامه دهید یا در یک جامعه بسته بدون پاسخ رها کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گراهام در ادامه به شبکه فاکس نیوز گفت: بنابراین من به خوبی می‌دانم که وی (رهبر کره شمالی) مرده یا از کار افتاده شده است. 

کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی که این روزها بازار شایعات در مورد وضعیت سلامتی‌اش داغ شده است در نامه‌ای که روزنامه "رودونگ سینمون" ارگان رسمی حزب حاکم بر کره شمالی منتشر کرده است از کارگرانی که در ساخت سایت «سام جیون» تلاش کرده‌اند قدردانی کرده است. 

خبرگزاری مرکزی کره شمالی همچنین گزارش کرده است "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی روز گذشته /شنبه/ نامه‌ای از "گنادی زیوگانوف" رئیس کمیته مرکزی حزب کمونیست فدراسیون روسیه دریافت کرده است پیش از این نیز رسانه‌های کره شمالی از ارسال پیامی از سوی کیم به "بشار اسد" رییس جمهوری سوریه خبر داده بودند. 

انتشار این گزارش‌ها در میان گمانه زنی‌ها درباره وضعیت سلامتی کیم جونگ اون است در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر عمل "جراحی قلبی" و حتی "مرگ مغزی" رهبر کره شمالی در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌های غربی منتشر شده بود که هیچ منبع رسمی در کره شمالی آن‌ها را تایید نکرده است غیبت دو هفته‌ای کیم در انظار عمومی باعث دامن زدن به این شایعات شده است. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سناتور آمریکایی مرگ رهبر کره شمالی رهبر کره شمالی کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به زدن برچسب «یهودستیزی» به دانشجویان معترض آمریکایی

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ‏بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم‌آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس در مورد ادامه اعتراضات دانشجویی در آمریکا و نوع برخورد مقامات این کشور به این اعتراضات گفت: «اقدام مقامات دولت آمریکا در تحریف واقعیت و توصیف خشم و اعتراضات اصیل دانشجویی و دانشگاهی به عنوان یهودستیزی، به منظور توجیه و استفاده از ابزارهای سرکوب خشونت‌آمیز برای ساکت کردن اعتراضات و تجمعات مسالمت‌آمیز دانشجویان حامی فلسطین، چیزی از قبح عمل آنان کم نمی‌کند.

وی گفت: بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم‌آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده‌اند.

کنعانی تاکید کرد: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان و ‎حقوق بشر برافتاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • سناتور آمریکایی خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • واکنش کنعانی به زدن برچسب «یهودستیزی» به دانشجویان معترض آمریکایی