Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:16:18 GMT

کره جنوبی : کیم جونگ اون زنده و سلامت است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۰۷۴۱

کره جنوبی : کیم جونگ اون زنده و سلامت است

به گزارش روزنامه نیویورک پست، "مون چونگ این" مشاور ارشد سیاست خارجی رییس جمهوری کره جنوبی به شبکه سی ان ان گفت: مواضع دولت ما قاطع است.  

به گفته چونگ این، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی زنده و خوب است و وی از ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین) در منطقه وونسان اقامت دارد و تاکنون هیچ حرکتی مشکوک گزارش نشده است.  

همزمان با افزایش گمانه زنی ها در مورد سلامتی "کیم جونگ اون" رهبر جوان کره شمالی، یک گروه پژوهشی آمریکایی که در مورد کره شمالی فعالیت می کند در گزارشی با تجزیه و تحلیل عکس های ماهواره ای می گوید قطاری که احتمالا به "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی، تعلق دارد در استراحتگاهش در شرق کشور توقف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش منتشر شده توسط گروه «۳۸ شمال» آمده است در عکس های گرفته شده در روزهای ۲۱ و ۲۳ آوریل (۲ و ۴ اردیبهشت) این قطار در ۲۵۰ متری استراحتگاه کیم واقع در شهر ساحلی وونسان دیده می شود به گفته این گروه، قطار مذکور روز ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین) در این ایستگاه نبود.

درحالی که برخی از رسانه‌ها گزارش کردند رهبر کره شمالی به اغما رفته است بعضی دیگر نوشتند که او در حال بهبودی پس از عمل جراحی است برخی هم تاکید کردند که او اصلا بیمار نبوده است این همه مناقشه و تفاوت در خبر رسانی‌ها نشان از آن دارد که فضای اطلاع رسانی در کره شمالی بسیار محدود است و دنیا برای دستیابی به اخبار آن کشور کار ساده‌ای پیش رو ندارد.  

در سال ۲۰۱۴ میلادی هم شرایط مشابهی شکل گرفت "کیم جونگ اون" جوان برای ۴۰ روز از صحنه‌ها غایب بود شایعات در بیماری وی و یا اینکه به دلیل یک کودتا برکنار شده است شدت گرفت ولی او بعدا با یک عصا در انظار ظاهر شد.  

البته این نخستین بار هم نیست که درباره فوت رهبران کره شمالی اخبار و شایعاتی منتشر می‌شود در سال ۱۹۸۶ میلادی هم شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه "کیم ایل سونگ" رهبر وقت درگذشته است که حقیقت نداشت.  

"کیم جونگ اون" در زمره رهبران جوان جهان به حساب می‌آید او در سال ۲۰۱۱ میلادی پس از مرگ پدرش "کیم جونگ ایل" فقط ۲۷ سال داشت که قدرت را در دست گرفت.  

برچسب‌ها کره‌ جنوبی شبکه سی ان ان کره ‌شمالی کیم جونگ اون پروندهٔ خبری گمانه زنی درباره وضعیت سلامتی«اون»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی شبکه سی ان ان کره شمالی کیم جونگ اون کره جنوبی شبکه سی ان ان کره شمالی کیم جونگ اون کیم جونگ اون کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده

سپاهان در بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان استقلال خوزستان است

سپاهان در ورزشگاه نقش جهان پذیرای استقلال خوزستان است.

اطلاعات بازی

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس بازی: سپاهان - استقلال خوزستان تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:10 ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر داور: حسن اکرمی کمک‌ها: مهدی سیفی، محسن بابایی و فرزاد منصوری | ناظر: سعید بطحایی گلزنان: - کارت قرمز: - ترکیب اولیه دو تیم

سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، رضا شکاری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و کاوه رضایی

ترکیب استقلال خوزستان:

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت و بهسازی کمربندی های شمالی و جنوبی اراک
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • بارزانی با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کرد
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • زنده گیری یک حلقه مار توسط آتش نشانان در دزفول
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 شمس‌‌آذر
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد