Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل یک شرکت تعاونی مسافربری در نامه‌ای به اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور، از احتمال اخراج کارکنان این شرکت‌ها به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی خبر داد و خواستار اختصاص وام به این شرکت‌ها شد.

به گزارش تین نیوز، مدیرعامل این شرکت در نامه خود افزود: بخش حمل و نقل بین شهری از جمله مشاغلی است که بر اثر ویروس کرونا بیشترین خسارت را متحمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: علاوه بر صاحبان اتوبوس و رانندگان و کمک رانندگان متعاقب آن شرکت‌های تعاونی مسافربری، از جمله شرکت‌هایی هستند که به علت ممنوعیت سفر عملاً تا پایان فروردین تعطیل بوده اند.

او در بخش دیگری از این نامه افزود: پس از آن نیز با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اقبالی برای فعالیت‌شان متصور نیست.

وی گفت: لذا همه شرکت‌ها از جمله این شرکت با تحت پوشش 125 کارمند رسمی دچار بحران شدید مالی می‌باشند و در صورتی که حمایت اعلامی دولت (وام قرض الحسنه و یا با سود کمتر) در اسرع وقت به دست شرکت‌ها نرسد ناچاراً مسئولان از به‌کارگیری تعداد قابل توجهی از کارکنان مربوط معذور خواهند بود.

او افزود: لذا خواهشمند است جهت جلوگیری از رکود بیش از حد حمل و نقل و بیکاری کارکنان، اقدام مقتضی و شایسته صورت پذیرد تا شرایط دریافت وام اختصاصی بابت هریک از کارکنان جهت شرکت‌ها به موقع فراهم شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تسهیلات بانکی وام شرکت تعاونی شرکت های مسافربری اخراج کارکنان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت توزیع برق گیلان اعلام کرد: به دلیل تعویض خطوط انتقال برق با کابل‌های خودنگه دار، جریان برق برخی مناطق آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رضوانشهر، رحیم آباد، لاهیجان، دیلمان سیاهکل و اسالم در برخی ساعات، از یک تا ۳ ساعت قطع می‌شود.
برق مشترکان آستانه‌ای شامل چوب بری امیرفلاح، روستا‌های آستانه کشل ازادسرا - پل سازی شرکت پرهام - عبداله اباد- ریسندگی وبافندگی سمین بافت - تانکرسازی گیلان شرق- روستا‌های آستانه کورکاه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ قطع می‌شود.
شرکت توزیع برق گیلان همچنین از قطعی برق در تالش پیر سرای جوکندان از ساعت ۱۱ تا ۱۳ خبر داد.
برق در رشت آخر جماران از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ قطع خواهد شد.
همچنین برق رضوانشهر درپلنگ پاره و پونل از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ قطع می‌شود.
در رحیم آباد هم برق پمپ بنزین کلاچای - کلاچای داخل شهر- پاسگاه ساحلی شیر محله - شیر محله - شرکت سیرود - هادیکیاشهر - جاده سیرود- سرد خانه علیرضا نصرتی آقایی رمضانی قاسم آبادعلیا - کلاچای-پلرود جنب اداره گاز کلاچای- پلرود گیل کلایه به سمت دریا- چاه اب کشاورزی از ساعت ۹ تا ۱۰:۴۵ قطع می‌شود.
برق مناطقی از لاهیجان در بیجاربنه و نخجیرکلایه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و خیابان نیما و کارگر از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ قطع خواهدشد.
شرکت توزیع برق گیلان همچنین از قطعی برق در دیلمان سیاهکل بیمارستان ۱۰ تختخوابی - دیلمان -محله اسپیلی میاندشت- پمپاژاب اشامیدنی دیلمان - جنب خانه بهداشت- سالن ورزشی دیلمان - شهر دیلمان - هلال احمر - مرکزآموزش فنی وحرفه‌ای دیلمان - چاه اب شرب شهر دیلمان باباولی از ساعت ۱۱ تا ۱۳ خبر داد.
برق مناطقی از اسالم آب مشروب درازک محله - خرجگیل- انتهای حوزه شهری ربروی منزل سبحان قاسمی- برنجکوبی جهانگیرملیحی وپورخودکار - روستای جامی محله اسالم- برنجکوبی باب اله بهاری وشرکا -روستای لمیرسفلی- بانک ملی اسالم از ساعت ۱۰ تا ۱۲ قطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند