Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@02:21:51 GMT

ماجرای ورود اینترپل به جعل عجیب سند فوتبالی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۵۰۳۰

ماجرای ورود اینترپل به جعل عجیب سند فوتبالی

ساعت 24-کاظم اولیایی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، که با این تیم سابقه قهرمانی در آسیا را نیز دارد، روز گذشته مصاحبه‌ای انجام داد که در آن به یک مسأله عجیب از چند ‌سال قبل اشاره کرد. او از ورود پلیس اینترپل به یک ماجرای جعل سند در فوتبال ایران صحبت کرده که در نوع خود قابل توجه است: «جالب است برایتان بگویم برخی از سازمان‌های خارج از کشور دسیسه و مدرک‌سازی می‌کنند که از باشگاه‌های ایرانی پول‌های واهی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم اولیایی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، که با این تیم سابقه قهرمانی در آسیا را نیز دارد، روز گذشته مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس انجام داد که در آن به یک مسأله عجیب از چند ‌سال قبل اشاره کرد. او از ورود پلیس اینترپل به یک ماجرای جعل سند در فوتبال ایران صحبت کرده که در نوع خود قابل توجه است: «جالب است برایتان بگویم برخی از سازمان‌های خارج از کشور دسیسه و مدرک‌سازی می‌کنند که از باشگاه‌های ایرانی پول‌های واهی بگیرند. من در برزیل ایجنتی را می‌شناسم که کارش سندسازی برای ایران است و او چون می‌داند که ما به قوانین اهمیت نمی‌دهیم، راحت با مدرک و سندسازی علیه باشگاه ایرانی حکم می‌گیرد. کمیته وضع فیفا نیز احکام را با من بمیرم و تو بمیری صادر نمی‌کند و آنها فقط از روی اسناد حکم صادر می‌کنند.»
اولیایی حتی به شکلی کاملا گذرا به موضوع ورود پلیس اینترپل به یکی از پرونده‌ها اشاره داشته: «در یکی از همین پرونده‌ها جعل اسناد صورت گرفته بود و حتی پلیس اینترپل هم پایش به قضیه باز شد. این قضیه اثبات‌شده است، این ایجنت‌های مافیایی برخی مواقع چنین کارهایی را علیه کشورمان انجام می‌دهند اما آیا کسی به این موضوعات رسیدگی کرده است؟»
مدیرعامل سابق استقلال که تأکید دارد محکومیت‌های فیفایی برای باشگاه‌های ایرانی همه‌اش به خاطر ندادن پول به بازیکنان خارجی سابق نیست، توضیح زیادی درباره پرونده مذکور خودش نداده بود. به همین خاطر با او تماس گرفتیم تا از اصل ماجرا باخبر شویم.
او به خبرنگار «شهروند» گفت: «یک شرکتی در برزیل هست که بدون اطلاع مسئولان باشگاه‌های ایرانی سند جعل می‌کند. وکیل این شرکت با دعوت‌نامه‌ای که از باشگاه‌های ایرانی برای بازیکنان دریافت کرده، سند جعل و قرارداد قلابی درست می‌کند. به استناد این دعوت‌نامه در کمیته تعیین وضع فیفا شکایت می‌کند و می‌گوید این بازیکن پولش را از باشگاه ایرانی نگرفته است.»
اولیایی صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: «در یک مورد که ماجرا لو رفته و به آن اشاره داشتم این مدیربرنامه برزیلی برای یک فوتبالیست سند جعل کرد و بعد در فیفا باشگاه ایرانی هم محکوم شد. اینها وکیل گرفتند و پیگیر شدند که اصلا چنین بازیکنی نداشتند. از طرفی چون مدیران آن باشگاه ایرانی مدام تغییر کرده، شک و شبهه‌هایی به وجود می‌آید. با این حال کمیته تعیین وضع باشگاه را محکوم می‌کند و باشگاه نیز پول وکیل را می‌دهد اما وقتی با اعتراض ایرانی‌ها مواجه می‌شود، پیشنهاد ورود پلیس اینترپل داده می‌شود. با شکایت باشگاه ایرانی اینترپل می‌گوید که یک مقام قضائی در ایران باید این مسأله جعل سند را پیگیری کند. از این رو مدیران باشگاه به دادسرا می‌روند و آنجا کارشناس خبره تشخیص می‌دهد که سربرگ باشگاه و امضا همخوانی ندارد و جعل صورت گرفته است.»
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال همچنین گفت: «نامه مقام قضائی به فیفا برده می‌شود و آنها به اینترپل مسأله را اعلام می‌کنند و درنهایت حکم جلب آن فوتبالیست برزیلی صادر می‌شود. البته که بعید است آن فوتبالیست دستگیر شود اما می‌خواهم بگویم برخی پرونده‌ها نیز این‌طور به دلیل نداشتن دانش کافی به وسیله مدیران به فوتبال ایران تحمیل می‌شود.»

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال ورود پلیس اینترپل باشگاه های ایرانی مدیرعامل سابق باشگاه ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانس جنجالی در مورد شاه در یک سریال ایرانی

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این سکانس از قسمت جدید اکازیون و گریم عجیب و خبرساز بازیگر مرد این سریال در فضای مجازی بحث‌برانگیز شد و واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

سریال اکازیون Occasion محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی، درام می‌باشد و به کارگردانی مسعود اطیابی در سال ۱۴۰۳ ساخته شده است. در سریال اکازیون بازیگرانی، چون غلامرضا نیکخواه، هادی کاظمی، ایمان صفا، سام نوری، سمانه پاکدل، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع: برترین‌ها

tags # تلویزیون سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • (ویدئو) سکانس جنجالی در مورد شاه در یک سریال ایرانی
  • ماجرای جلوگیری از ورود پزشک فلسطینی به فرانسه
  • افشای خواب عجیب هاشمی‌رفسنجانی ۶ ماه قبل از فوت! | فیلم
  • ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !