Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: دوره آموزشی «در جست و جوی خورشید» به مناسبت ماه مبارک رمضان به صورت مجازی و با هدف آشنایی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با معارف مهدویت در ایام کرونایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این دوره آموزشی با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان برگزار می‌شود افزود: در پایان دوره آموزشی گواهینامه آموزشی مقدماتی مهدویت برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.

مظاهری، امام مهدی (عج) در قرآن، پاسخ به سؤالات مهدوی و آشنایی با امام عصر (عج) ویژه نوجوانان را از موضوعات دوره آموزشی بیان و اضافه کرد: برای موضوعات یاد شده ۳۰ کلیپ از سخنرانی اساتیدی نظیر حجت الاسلام محسن قرائتی، محسن میرباقری، حجج اسلام مجتبی کلباسی، محمد ابوالقاسمی، علیرضا رجالی تهرانی، علی سرلک، مهدی یوسفیان، محمدصادق کفیل، مرتضی رجبی، علی‌اکبر وحیدی، حسن محمودی و محمدجواد محمودی انتخاب شده است.

او ادامه داد: شرکت کنندگان ضمن عضویت در یکی از صفحات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و ستاد مجازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری و با مشاهده کلیپ‌های آموزشی پاسخ سؤال‌ها را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۳۳۳۰۷۷۰ به صورت عدد پنج رقمی ارسال کنند.

مظاهری گفت: فایل‌های آموزشی هر روز ساعت ۱۰، ۱۲ و ۱۴ در کانال پیام رسان ایتا به نشانی mahdaviatchb@ بارگذاری می‌شود.
او در پایان افزود: در پایان این دوره آموزشی به برترین‌ها جوایز نقدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان کانون های فرهنگی هنری مساجد دوره آموزشی چهارمحال و بختیاری دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری