Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، پور زیاد رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز گفت: پد الکترونیکی مخصوص آموزش‌های الکترونیکی و مجازی با استفاده از قلم معمولی در این مرکز طراحی و ساخته شد.

 پور زیاد  افزود: طراحی و ساخت این دستگاه توسط شرکت ایمن سهند پدیده، از واحد‌های مستقر در مرکز رشد و فناوری دانشگاه تبریز انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: گسترش آموزش الکترونیکی در دوران شیوع کرونا و وجود برخی چالش‌ها در بازار تجهیزات آموزش الکترونیکی از قبیل کمبود کالا و قیمت بالای دستگاه‌های موجود، محققین این مرکز را بر آن داشت در راستای رسالت علمی و گسترش ارتباط دانشگاه با جامعه و رفع نیاز‌های آن اقدام به طراحی و ساخت پد الکترونیکی مخصوص آموزش الکترونیکی نمایند.

پور زیاد با اشاره به قابلیت‌های منحصر به‌ فرد این دستگاه افزود: کار با قلم معمولی و سازگاری با تمام سیستم‌های عامل از محاسن عمده این دستگاه است.

او قیمت بسیار پایین دستگاه نسبت به تجهیزات با کارآئی مشابه از قبیل قلم نوری و پد امضاء الکترونیکی موجود در بازار را از مزایای عمده این دستگاه برشمرد و گفت: قابل‌نمایش بودن مطالب نوشته‌شده بر روی کاغذ معمولی، امکان استفاده آسان از دستگاه و بومی بودن اکثر قطعات از دیگر مزایای این طرح می‌باشد.

رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز با اشاره به نیاز جدی دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزشی کشور به تجهیزات آموزش الکترونیکی در حال حاضر افزود: مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز آمادگی کامل برای تجاری‌سازی و عرضه گسترده دستگاه و همکاری با ادارات و مدارس را دارد.

 مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز از زمان شیوع ویروس کرونا چندین دستاورد فن آورانه در راستای رفع نیاز‌های جامعه طراحی، تولید و توزیع نموده است و در حال حاضر نیز در مرحله آزمایش و تکمیل قطعات چندین طرح مهم می‌باشد که با اتمام تولید دستگاه‌ها اخبار تکمیلی به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اموزش الکترونیکی مرکز رشد و فناوری دانشگاه مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز آموزش الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه عاشورا با اشاره به اقدام ارزشمند سپاه استان در تجلیل از اساتید و مبلغان و مربیان روحانی گفت: از سپاه عزیز عاشورا و فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا برای برگزاری این مراسم قدردانی می‌کنم.

وی افزود: امروز روز گرامیداشت مقام و منزلت معلم و استاد است. شهید مطهری خدمات زیادی به جامعه ارائه داد. او فاصله حوزه و دانشگاه را کم کرد. از نگاه شهید مطهری معلمی از صفات خداوند و مظهر اسم هادی حق است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: معلم باید احترام شود. نظام آموزشی ما چه در آموزش و پرورش چه در دانشگاه و چه در حوزه باید معلم و استاد تکریم و تعظیم شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزشی گفت: آنچه که معلمان و اساتید را استوار نگاه داشته عشق و علاقه آنهاست.

آیت الله آل هاشم افزود: دستگاه آموزشی ما نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد. دانشگاه جای زد و بند سیاسی نیست. اساتید دلسرد می‌شوند. از طرفی دستگاه تعلیم و تربیت به معنی اتم کلمه باید آموزش علم و تعلیم اخلاق را فراموش نکند.

وی با اشاره به تحولات دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا بر خلاف ادعای خود مبنی بر آزادی بیان، اساتید و دانشجویان معترض را سرکوب کرد.

وی در پایان عملیات وعده صادق را عملیات هوشمندانه سپاه و نیروهای مسلح عنوان کرده و افزود: ضربه ایران به همه ثابت کرد، تحولات غرب آسیا با اراده جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد. عملیات تنبیهی وعده صادق جایگاه ایران را در چشم ملت‌های منطقه ارتقا داد.

کد خبر 6094126

دیگر خبرها

  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟ (+عکس)
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی