Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@03:42:37 GMT

کار ارزشمند یک ناشر برای روز معلم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۹۷۲۴

کار ارزشمند یک ناشر برای روز معلم

انتشارات شهید کاظمی به مناسبت روز معلم اقدام به طراحی و آماده‌سازی بسته‌های فرهنگی کتاب جهت هدیه روز معلم کرده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مقام معظم رهبری درباره معلمان فرموده‌اند: قشر معلم از عزیزترین، زحمت‌کش‌ترین و موثرترین و مفیدترین اقشار جامعه‌اند. در راستای تکریم مقام والای معلم در ایران، سالروز شهادت بزرگ مرد عرصه اندیشه و تفکر، دانشمند فرزانه، استاد شهید مرتضی مطهری، به نام روز معلم نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان و اساتید به عنوان یکی از ارکان توسعه و تعالی کشور در شکل‌دهی به نظام علمی جامعه نقشی پررنگ دارند. اساتید دانشگاه از آن جهت که علاوه بر تدریس و تعلیم، عهده دار پژوهش و علم آوری هستند نقش پررنگ تری دارند.

انتشارات شهید کاظمی به مناسبت روز معلم و سالروز ایام شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اقدام به طراحی و آماده‌سازی بسته‌های فرهنگی کتاب جهت هدیه روز معلم تحت عنوان «کتاب‌های خوب برای معلمان خوب» نموده است که با شرایط ویژه در اختیار مخاطبین و دانش‌آموزان عزیز قرار می‌دهد.

این هدیه معنوی که شاید بهترین هدیه برای این ایام و معلمان عزیز است توسط مخاطبین محترم تهیه و با پست رایگان برای معلمان در بسته‌بندی زیبا ارسال می‌گردد.

در این بسته فرهنگی سعی شده کتب مرتب با معلمان و اساتید انتخاب گردد. لازم به ذکر است که در این بسته فقط هزینه کتاب و سالنامه پلاک 99 (با محوریت بیانیه گام دوم که شامل قطعه عکس‌هایی از شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای هسته‌ای و تک متن‌ها و سخنرانی‌ها و شعرهای زیبا از شهدای شاخص در هر صفحه است) حساب می‌‌شود و علاوه بر پست رایگان اقلام فرهنگی دیگری چون دفترچه یادداشت، نشانه کتاب(چوب الف)، عکس شهدا و یک کتاب خوب دیگر به عنوان هدیه ارسال خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت تهیه و سفارش این بسته های فرهنگی از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی اقدام نمایند.

انتهای پیام/4028/

منبع: آنا

کلیدواژه: روز معلم کتاب خوانی انتشارات شهید کاظمی روز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: امشب مبلغی به عنوان تقدیر روز معلم به حساب معلمان واریز می‌شود.

هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم، امشب به حساب معلمان واریز می‌شود.

فارس در خبری نوشت: رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، امروز در مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: بعد از اجرای رتبه‌بندی معلمان، میانگین حکم آنها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است، البته معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم به معلمان خدمت کنیم و امشب دولت خدمتی به معلمان خود خواهد کرد.

بنا بر پیگیری خبرنگار، هدیه روز معلم مبلغ ۲ میلیون تومان است که امشب واریز می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
  • برجسته ترین بنیان در ساخت یک جامعه موفق تربیت نسل آینده است
  • بسته هدیه اینترنت ۳۰ گیگا بایتی دولت به معلمان+ جزئیات
  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • رقم هدیه روز معلم مشخص شد
  • هدیه روز معلم امشب به حساب معلمان واریز می‌شود
  • هدیه دولت به معلمان اعلام شد/ این مبلغ امشب واریز می‌شود
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید