Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:46:33 GMT

برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک در قم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۳۴۷۵

برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک در قم

ایسنا/قم سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم از برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک در قم خبرداد.

علی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر عنوان کرد: به منظور تأمین نیروی انسـانی مورد نیاز به صـورت اسـتخدام قرارداد انجام کار معین در سـازمان ثبت اسـناد و املاک کشور، سـازمان اداری و اسـتخدامی کشـور، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آزمون با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و به صورت کشوری برگزار خواهد شد و هر استان طبق نیاز خود افراد را جذب می‎کند که در استان قم در بخش کاردان ثبت اسناد و املاک دونفر سهمیه آزاد و یک نفر سهمیه ایثالرگر و همچنین در بخش مسئول ابلاغ 1نفر سهمیه آزاد جذب خواهند شد.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم در خصوص شرایط عمومی داوطلبان جهت شرکت در آزمون عنوان کرد: داشتن تابعیت ایران، التزام به قانون اساسی، اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان الهی، انجام خدمت ضرورت و یا معافیت برای مردان، عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر، نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر، عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح، داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند و داشتن حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم، و حداکثر 35سـال تمام برای دارندگان مدارک تحصـیلی فوق دیپلم، لیسـانس، فوق لیسـانس و دکتری از شرایط عمومی داوطلبان جهت شرکت در آزمون استخدامی است.

وی ادامه داد: ثبت نام به صـورت اینترنتی از روز شـنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ تا پایان روز پنجشـنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ انجام خواهد پذیرفت و متقاضـیان باید در مدت زمان فوق، نسـبت به ثبت‌نام از طریق سایت www.hrtc.ir اقدام نمایند.

حسینی تصریح کرد: کارت شـرکت در آزمون، از تاریخ ۲۶ خردادماه ۱۳۹۹ برای مشـاهده و پرینت بر روی سـایت مرکز آزمون جهاد دانشـــگـاهی قرار خواهـد گرفـت و آزمون نیز در روز جمـعه ۳۰ خردادمـاه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی قم سیدعلی حسینی آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می‌شود.
سیامک کریمی افزود: در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفرداوطلب این آزمون شدند، که ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
به گفته او: فارس از نظر تعداد شرکت کنندگان رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی دارد.
نتایج این آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس