Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@00:00:49 GMT

فعالیت آموزشگاهای رانندگی در گلستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۴۰۷۱

فعالیت آموزشگاهای رانندگی در گلستان آغاز شد

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی  یکشنبه به ایرنا گفت: بازدید از آموزشگاه های رانندگی استان توسط تیم کارشناسی آغاز شده که پس از تایید رعایت پروتکل های بهداشتی مانند جداکردن مربی و هنرجو با حایل نایلونی و استفاده از دستکش و ماسک، مجوز بازگشایی آموزشگاه به آنها داده شده است.

وی افزود: رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، ایجاد فاصله بین هنرجویان در مراحل گوناگون برگزاری دوره و ضدعفونی کردن خودروی آموزش و کلاس درس تئوری، از جمله شروط موافقت برای بازگشایی این آموزشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به نیاز شهروندان در ثبت نام برای اخذ گواهینامه و ضرورت گذراندن دوره های آموزش حضوری، رعایت نکات بهداشتی توسط شهروندان، تجهیز آموزشگاه ها به خودپرداز و استفاده از ماسک و دستکش هنگام آموزش، مورد تایید و تاکید قرار گرفت که در صورت رعایت نکردن آن، به برخورد قانونی منجر خواهد شد.

گلستان ۴۷ آموزشگاه رانندگی دارد که در فرایند اخذ گواهینامه پایه دوم، پایه یک و موتورسیکلت فعالیت می کنند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع کرونا توصیه می‌کنند.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون ۹۱ هزار و ۴۷۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۵ هزار و ۸۰۶ نفر رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا روابط عمومی فوت ماسک موتورسیکلت وزارت بهداشت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان

رسول شکری نیا با اشاره به اینکه صداوسیما فرصت تبلیغاتی برای هر دو نامزد در حوزه گنبدکاووس برای بیان مطالبشان را فراهم کرد، گفت: فیلم‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود.

وی افزود: از بین دو نامزد، یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • یک افسر روسی، مسئول آموزش رانندگان در تهران قدیم!
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد