Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی‌ آزاد گفت: . چرخه انتخابی به این صورت است که اردوها، نظم و انضباط، شرکت در مسابقات داخلی و بین‌المللی که کادر فنی در نظر می‌گیرد، ارزیابی می‌شود.

عباس حاج‌کناری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیگیری تمرینات کشتی‌گیران اظهار داشت: برنامه هایی را برای کشتی گیران در کادر فنی طراحی می‌کنیم و برای آنها در پیام رسان ها ارسال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه‌ها طبق روزهای تمرینی طراحی شده است. بعضی از نفرات در باشگاه‌ها به صورت یک نفره یا دو نفره با رعایت اصول بهداشتی تمرین می‌کنند. بعضی دیگر که در تهران هستند و به ما نزدیک هستند در سالن‌هایی که در نظر گرفته‌ایم به صورت انفرادی تمرین می‌کنند.

وی در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی عنوان کرد: چیزی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و طبق سال‌های گذشته به صورت علمی قرار است این اتنخاب صورت بگیرد.  باید همه جوانب را در نظر بگیریم، این طور نیست که انتخابی برگزار نشود. انتخابی داریم ولی به صورت دیگر. وقتی مسابقات انتخابی به سبک گذشته برگزار می‌شد کشتی‌گیران 5، 6 ماه زمان داشتند تا به مسابقات برسند و در طول مسیر تزلزل پیدا می‌کرد و انگیزه‌اشان کمتر می‌شد.

حاج کناری با تشریح شرایط انتخابی گفت: چرخه انتخابی به این صورت است که اردوها، نظم و انضباط، شرکت در مسابقات داخلی و بین‌المللی که کادر فنی در نظر می‌گیرد، ارزیابی می‌شود. خیلی از کشتی‌گیران هستند که در مسابقات داخلی عملکرد خوبی دارند ولی در مسابقات خارجی نمی‌توانند مدال بگیرند. شرایط سخت است و مسؤولیت برای انتخاب بهترین‌ها سنگین. برنامه 100 درصد در همین ماه آینده اعلام می‌شود و نفرات اصلح مشخص می‌شوند. امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

حاج‌کناری در خصوص وضعیت جسمانی علیرضا کریمی گفت: علیرضا بر روی پایش جراحی انجام داده و با فیزیوتراپی‌هایی که انجام می‌دهد 4، 5 ماه طول می‌کشد به روی تشک بیاید و امیدواریم این روند به زودی طی شود و به سطح آمادگی برسد.

مربی تیم ملی کشتی‌ آزاد در خصوص احتمال نرسیدن علیرضا کریمی به المپیک 2020 توکیو تأکید کرد: قضاوت‌هایی می‌شود که نه می‌شود آنها را رد کرد و نه می‌شود تأیید کرد، کادر فنی وزن 97 کیلوگرم را خیلی محتاطانه زیر نظر دارد ما بیشتر در تمرینات نگران سلامتی کریمی بودیم و بعد از آن نگران نرسیدن او به المپیک. این طور نبوده که کادر فنی فکر جایگزین او باشد و به این فکر کنیم که لحظات آخر او را جابه‌جا کنیم. کریمی با درد بسیار بهترین تمرینات را در اردوها انجام می‌داد و شرایط بدنی خوبی داشت. در تیم ملی این طور به نظر نمی‌رسد که از قبل کسی انتخاب شده باشد و این درست نیست.

 

وی در خصوص حسن یزدانی نیز گفت:‌ با حسن یزدانی در ارتباط هستیم، حسن بعد از جراحی و سیر درمانی‌اش به سطح آمادگی رسیده و تمرینات خوبی دارد. او با دو سه نفر تمرین می‌کند و هم اکنون در سطح آمادگی بالایی قرار دارد.

وی در خصوص به تعویق افتادن مسابقات المپیک اظهار داشت:‌ به شخصه سود و ضرر المپیک را نمی‌توانم در نظر بگیریم چون این اتفاق برای همه تیم‌‌های دنیا رخ داده است. حتماً‌ برای بعضی سود داشته که به سطح آمادگی بالایی برسند. ولی برای بعضی از کشتی‌گیران که در اوج آمادگی بوده‌اند، شاید این اتفاق رخ نداده باشد. تیم ما تیم جوانی است نیاز به وقت دارد با تعویق افتادن المپیک یک سال به تجربه‌اش اضافه می‌شود. امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر آماده مسابقات شویم و این مریضی به طور کامل از بین برود و شرایط برای برگزاری المپیک مهیا شود.

مربی تیم ملی کشتی‌ آزاد در خصوص نفراتی که با سن بالای 30 سال در تیم ملی حضور دارند، عنوان کرد: نفراتی که 30 به بالا در تیم حظور دارند تجربه‌شان زیاد است هیچکس جای دیگری نیست که بخواهد درباره او صحبت کند. این یک امر نسبی است و امیدوارم افرادی که با سن بیشتری هستند با تجربه‌شان به ما کمک کنند.

وی در خصوص حفظ آمادگی جسمانی کشتی‌گیران تا المپیک خاطرنشان کرد: اگر المپیک به تعویق نیفتاده بود دو سه ماه دیگر باید برای رفتن به المپیک آماده می‌شدیم. شاید این تعویق یکساله انگیزه‌ها را کم کند باید با تمرینات بتوانیم ریکاوری کنیم ما الان تمرینات را به صورتی طراحی می‌کنیم که فشار زیادی به کشتی‌گیران وارد نشود و به مرز تعادل برسند. امیدواریم این دوری از تمرینات پایان یابد و برای کشتی بهترین اتفاق‌ها رخ دهد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی ورزشی مربی کشتی گیران چرخه انتخابی کشتی گیران سطح آمادگی حاج کناری کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی لطفی، مدیر مسابقات کوئرا، با بیان اینکه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال حامی برگزاری هشتمین دوره کدکاپ است، گفت: معاونت علمی در فعال کردن درگاه‌های اطلاع رسانی در خصوص این دور از مسابقات و شناخته‌شدن آن در سطحی ملی و تامین برخی هزینه‌های مسابقه پای کار آمده است و از آن جهت که هدف ترویج برنامه نویسی در سطح کشور را دنبال می‌کند، صرفا بحث الگوریتم و مبانی برنامه نویسی را موضوع مسابقات قرار دادیم.

لطفی ادامه داد: در این مسابقه ضمن ترویج برنامه نویسی، بحث آموزش برنامه نویسی گنجانده شده است و افراد می‌توانند در هر سطحی که هستند، آموزش متناسب با خودشان را دریافت کنند.

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات توضیح داد: مسابقات انتخابی در لیگ ملی برنامه نویسی کدکاپ ۸ به صورت استانی است، به همین دلیل، دانشجویان همه استان‌ها خود را مخاطب این مسابقه می‌بینند و شانس خود را در آن کمرنگ نمی‌ببینند.

مدیر مسابقات کوئرا، درباره نحوه برگزاری این مسابقات گفت: این لیگ در شش دوره مسابقات انتخابی آنلاین برگزار می‌شود که تاکنون چهار دوره آن برگزارشده است، دور اول این مسابقات از اوایل اسفند ماه کلید خورد و هر سه هفته یک مسابقه انجام می‌شود که ان‌شاءالله دور پنجم مسابقات انتخابی، ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار خواهدشد.

لطفی به جایزه‌های دریافتی این مسابقه اشاره کرد و گفت: در این مسابقات انتخابی دانشجوی برتر هر استان، سهمیه رقابت فینال را به انضمام یک میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهدکرد. همچنین، بعد از هر مسابقه، جلسه آنلاین حل سوالات مسابقه توسط طراحان سوالات، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از هر استان، به سه نفر از شرکت‌کنندگانی که در این جلسه حضور یافته‌اند، دوره آموزشی رایگان اهدا می‌شود که شامل ۲۰ دوره آموزش آنلاین برنامه‌نویسی به‌صورت تعاملی در سطوح مقدماتی و پیشرفته است و افراد می‌توانند به انتخاب خودشان یکی از دوره‌ها را به عنوان هدیه دریافت کنند.

مدیر مسابقات کوئرا  اضافه کرد: گذراندن موفقیت‌آمیز این دوره‌ها بین یک تا سه ماه به صورت آنلاین طول می‌کشد، علاوه بر این به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان مسابقه تی شرت یادبود اهدا می‌شود و هر کس که در این مسابقه  کد ارسال کرده باشد، شانس برخورداری از این جوایز را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فینال به صورت حضوری با دعوت از نفرات برتر در سراسر کشور در تهران برگزار خواهد شد، بیان کرد: از نفر اول تا سی ام جایزه در فینال دریافت خواهند کرد. هم‌چنین در رتبه‌های بعد، به نفرات برتر هر استان جوایز اهدا می‌شود و مجموعا حدود ۲۰۰ میلیون تومان فقط در مرحله فینال به شرکت کنندگان جایزه اهدا خواهد شد.

لطفی در خصوص چرایی عنوان «کدکاپ ۸» توضیح داد: از سال ۹۵، مسابقات برنامه نویسی کشوری را با عنوان کدکاپ برگزار می‌کنیم که البته دوره‌های اول آن با همکاری دانشگاه صنعتی شریف بود و در ادامه این رویداد به صورت سالیانه برگزار شد و بزرگترین مسابقه برنامه نویسی کشور از نظر تعداد شرکت  کنندگان شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: امسال، هشتمین دوره برگزاری این مسابقات است که این دوره را با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و در قالب لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی برگزار می‌کنیم.

مدیر مسابقات کوئرا با بیان اینکه مخاطب کدکاپ را دانشجویان هستند، گفت: کدکاپ در سال‌های مختلف به شیوه‌های گوناگونی برگزار شده است. هر سال برخی شرکت‌ها با هدف جذب و استخدام حامی مسابقات می‌شدند، موضوعات مسابقات هم مطابق فناوری‌هایی بود که آنها نیاز داشتند، اما امسال از آن جهت که هدف معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری ترویج برنامه نویسی در سطح کشور بود، صرفا بحث الگوریتم و مبانی برنامه نویسی را موضوع مسابقات قرار دادیم و هر شش دوره انتخابی به انضمام فینال، حاوی سوالات الگوریتمی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد