Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشر شهیدکاظمی به بهانه روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری بسته‌های فرهنگی کتاب برای هدیه روز معلم با عنوان «کتاب‌های خوب برای معلمان خوب» آماده کرده است که با شرایط ویژه در اختیار مخاطبین و دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مقام معظم رهبری (مدظله) می‌فرمایند: «قشر معلم از عزیزترین، زحمتکش‌ترین و موثرترین و مفیدترین اقشار جامعه‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» در راستای تکریم مقام والای معلم در ایران، سالروز شهادت بزرگمرد عرصه اندیشه و تفکر، دانشمند فرزانه، استاد شهید مرتضی مطهری، به نام روز معلم نامگذاری شده است.

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان و اساتید به عنوان یکی از ارکان توسعه و تعالی کشور در شکل دهی به نظام علمی جامعه نقشی پررنگ دارند. اساتید دانشگاه از آن جهت که علاوه بر تدریس و تعلیم، عهده دار پژوهش و علم آوری هستند نقش پررنگ تری دارند.

نشر جهادی شهید کاظمی به بهانه روز معلم  و سالروز ایام شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اقدام به طراحی و آماده سازی بسته‌های فرهنگی کتاب جهت هدیه روز معلم تحت عنوان «کتاب‌های خوب برای معلمان خوب» کرده است که با شرایط ویژه در اختیار مخاطبین و دانش آموزان قرار می‌دهد.

این هدیه معنوی  که شاید بهترین هدیه برای این ایام و معلمان عزیز می‌باشد توسط مخاطبین محترم تهیه و با پست رایگان برای معلمان در بسته بندی زیبا ارسال می‌‌شود. در این بسته فرهنگی سعی شده کتب مرتب با معلمان و اساتید انتخاب شود.

لازم به ذکر است که در این بسته فقط هزینه کتاب و سالنامه پلاک ۹۹ (با محوریت بیانیه گام دوم که شامل قطعه عکس‌هایی از شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای هسته‌ای و تک متن‌ها و سخنرانی‌ها و شعرهای زیبا از شهدای شاخص در هر صفحه است)  حساب می‌‌شود و علاوه بر پست رایگان اقلام فرهنگی دیگری چون دفترچه  یادداشت، نشانه کتاب (چوب الف)، عکس شهدا و یک کتاب خوب دیگر به عنوان هدیه ارسال خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و سفارش این بسته‌های فرهنگی از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی به نشانی nashreshahidkazemi.ir و یا از طریق ارسال کلمه «معلم خوب من» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب مقام معظم رهبری معلم شهید برای معلمان روز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت استاد شهید مطهری و روز معلم با رهبر انقلاب آغاز می‌شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • زنگ «سپاس معلم» در شفت نواخته شد
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود+ فیلم
  • معلم هایی که ستاره شدند
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید