Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:52:59 GMT

مشکل سالن و حریف تمرینی را حل کردم/ رقبای بسیار سرسختی دارم

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۷۱۳۳

مشکل سالن و حریف تمرینی را حل کردم/ رقبای بسیار سرسختی دارم

مصطفی حسین خانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با تعطیلی اردوهای تیم ملی کشتی و تعویق بازیهای المپیک، شرایط تمرینی کشتی گیران کاملا تغییر کرد و مجبور شدیم به جای حضور در اردوهای تیم ملی، به تمرینات انفرادی بپردازیم.

وی تصریح کرد: هم اکنون تمریناتم را زیر نظر اسماعیل پلوئی مربی اصلی خودم پیگیری می کنم و فعلا با برنامه های او پیش می روم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه مشکل سالن تمرین هم تا حد زیادی برطرف شد و با مساعدت مسئولان تربیت بدنی دانشگاه علم و صنعت مدتی است در سالن این مجموعه تمرین می کنم. این سالن امکانات خوبی برای تمرین کشتی و کار با وزنه و بدنسازی و دوومیدانی دارد که واقعا باید از مساعدت مسئولان تریبت بدنی تشکر کنم.

دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی در خصوص حریف تمرینی در شرایط کنونی هم گفت: طبیعتا در کشتی نمی توان تنها به انجام تمرینات انفرادی و کار با وزنه بسنده کرد. به همین دلیل مدتی است با برخی از دوستان و همچنین خواهرزاده ام به عنوان حریف تمرینی کار می کنم.

حسین خانی در واکنش به این سوال که آیا مصدومیت او کاملا برطرف شده یا خیر، گفت: سال گذشته به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو مجبور به عمل جراحی شدم که خوشبختانه با انجام روند درمانی مطلوب توانستم دوباره با قدرت به کشتی بازگردم. به لطف خدا هم اکنون هیچ مشکلی ندارم و تمریناتم را مثل همیشه باانگیزه و سنگین ادامه می دهم.

مدعی وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در پایان خاطر نشان کرد: شناخت خوبی از رقبای داخلی خودم دارم و عملکردم در کشتی با آنها بسیار موفقیت آمیز بوده است. اما وضعیت رقبای خارجی کاملا متفاوت است چراکه مدعیان این وزن بسیار سرسخت و باتجربه هستند و هر کدام با چندین مدال جهانی و المپیک به حضور در بازیهای المپیک توکیو می اندیشند. در مجموع همواره کشتی‌های این وزن از حساسیت و سنگینی خاصی برخوردار بوده و مدعیان پرتعدادی دارد.

کد خبر 4911516 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی حسین خانی کشتی آزاد ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون کشتی سردار آزمون باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان تیم ملی والیبال ایران فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز

فقط برای سرگرمی

فیلمبردار مستند فصل خداحافظی کلوپ در لیورپول فیل فودن خوب است اما باعث نمی شود هندرسون را کنار بگذارم کورس لیگ برتر بدون شرح از موفقیت العین معلم: سوالات امتحان خیلی آسان است.
امتحان: این کاکا است یا ژائو فلیکس؟ همان انرژی شوخی دوباره صفحه پیتزا دومینوی انگلیس با چلسی:
چلسی بدون کول پالمر اوضاع چلسی انقدر بد است که حتی کودکان دیگر پیراهن آنها را نمی خواهند.
بنر: پیراهنتان را نمی خواهم. از شما می خواهم برای ما بجنگید مدل موی جدید داروین نونیز، برای اورتون دعا کنید
شبیه لوگوی تیم ملی فرانسه شده است فقط همین قدر در آفساید بوده!  یک فصل معمولی با پپ
فصل جدید را خوب شروع می کند
میانه فصل امتیاز از دست می دهد و به رده دوم می رسد
تمام بازی های اواخر فصل را می برد
قهرمان لیگ برتر می شود

آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز:

5 موقعیت بزرگی که داروین نونیز از دست داده:

معلم شیمی، وقتی از من می پرسد O2 چیه و من جواب می دهم تیری آنری

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • فیلم/ روایت روح‌الامینی از رقبای قالیباف برای ریاست مجلس
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز