Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@07:09:32 GMT

تقویت اقامتگاه‌ها منجر به جذب گردشگران بیشتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۸۵۳۱

تقویت اقامتگاه‌ها منجر به جذب گردشگران بیشتر می‌شود

الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت اقامتگاه‌های استان مطلوب است اما لازم است که تقویت اقامتگاه‌ها دردستور کار قرار گیرد که تحقق این امر موجب جذب گردشگران داخلی و خارجی و همچنین ارتقای حوزه گردشگری می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین‌نیوز، الله کرم نصیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در حاشیه بازدید طرح‌های گردشگری شهرستان سامان اظهار کرد: وضعیت اقامتگاه های استان مطلوب است اما لازم است که تقویت اقامتگاه ها دردستور کار قرار گیرد که تحقق این امر موجب جذب گردشگران داخلی و خارجی و همچنین ارتقای حوزه گردشگری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: لازم است که تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران حوزه گردشگری در استان ارائه داده شود و مسئولان پیگیری های لازم را در خصوص اقزایش اقامتگاه های بوم گردی استان انجام دهند.

در ادامه کمال اکبریان، فرماندار سامان بیان کرد: طرح هتل دو ستاره روستای ایلبگی نایزمند 60 میلیارد ریال اعتبار است که میزان مبلغ کلی برای سرممایه گذاری در این طرح 73 میلیارد ریال برآورد شده است. که در حال حاضر این طرح 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اکبریان افزود: به منظور تکمیل این طرح،  سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیازمند تخصیص و تامین تسهیلات است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 40 درصدی این طرح از سوی بخش خصوصی، افزود: بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم 20 نفر را فراهم می کند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم

شهر شیراز در استان فارس واقع شده است. هر ساله گردشگران بسیاری از این شهر مهد فرهنگ و هنر بازدید می‌کنند. خانه زینت الملک قوامی نیز یکی از همین اماکن زیبا و گردشگری شیراز است و از جمله زیباترین و مشهورترین خانه‌های تاریخی است که هر سال گردشگران بسیاری از آن دیدن می‌کنند؛ خانه‌ای که قدمت آن به دوره قاجار بازمی‌گردد.

شهروندخبرنگار نا فیلمی را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری قزوین در آستانه نوروز + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد