Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@21:29:50 GMT

خداحافظی اکثر بیمارستان‌های یزد با بخش کرونا

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۸۵۸۸

خداحافظی اکثر بیمارستان‌های یزد با بخش کرونا

محمود نوری شادکام گفت: احتمالا ابتدای هفته آینده تصمیم بگیریم که فقط 5 بیمارستان را انتخاب کنیم که یکی از بخش‌هایشان مختص بیماران کرونایی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با تأکید بر لزوم رعایت مسائل بهداشتی توسط مردم گفت: بدیهی است که اگر مردم رعایت نکنند احتمال بروز موج دوم شیوع کرونا در یزد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روند شیوع کرونا در استان یزد از بیستم فروردین ماه نزولی بوده است، اظهار داشت: هرچند برخی از روزها افزایش مختصری در تعداد موارد بستری داشتیم اما منحنی و روند کلی از روز بیستم فروردین در همه استان یزد نزولی بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در واکنش به انتشار شایعه افزایش شدید بیماران کرونایی در شهرستان اردکان در فضای مجازی، عنوان کرد: در حال حاضر اتفاق خاصی در افزایش موارد بیماری رخ نداده است و البته روزهای آینده را ما نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم.

نوری شادکام با بیان اینکه بحث ریشه‌کنی با موضوع مهار بیماری متفاوت است، خاطرنشان کرد: ما هیچ‌گاه از ریشه‌کنی بیماری سخن نگفته‌ایم و هیچ‌کس هم نمی‌تواند چنین ادعایی را مطرح کند؛ همه کارشناسان متفق‌القول هستند که راجع به ریشه‌کنی بیماری کرونا در حال حاضر نمی‌توان صحبتی کرد.

وی اضافه کرد: اما مهار بیماری معنایش این است که 20 بیمارستان در استان یزد بیماران کرونایی را پذیرش می‌کردند اما با توجه به روند نزولی، 5 تا از این بیمارستان‌ها دیگر بیمار کرونایی ندارند.

نوری شادکام تأکید کرد: اگر همین روند ادامه داشته باشد احتمالا ابتدای هفته آینده تصمیم بگیریم که 5 بیمارستان را انتخاب کنیم برای اینکه یکی از بخش‌هایشان مختص بیماران کرونایی باشد و ورودی‌های آن‌ها را کاملا از بقیه بیمارستان جدا و پاک کنیم که بتوانند به مردم خدمات بدهند و همه بیمارستان‌های دیگر را هم پاک اعلام کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیماران کرونایی نوری شادکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد. 

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان