Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهرداد حسن پور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان که در محل پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین برگزار شد با اشاره به مشکلات به‌وجود آمده ناشی از ویروس کرونا برای تمام اقشار و دستگاه‌ها اظهار کرد: در مبارزه با ویروس کرونا کادر درمان در خط مقدم قرار داشتند و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با توجه به مأموریت‌های محوله در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد و تا پایان شکست کرونا در کنار مدافعان سلامت به مردم خدمات ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد زیادی از نیروهای پلیس در راستای انجام مأموریت‌های خود به ویروس کرونا مبتلا شدند و تعدادی از همکاران نیز در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسیدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین، شکست کرونا را با رعایت کامل مسائل بهداشتی امکانپذیر دانست و گفت: تمام مراکز تعویض پلاک خودرو در استان از ۲۰ اسفند ماه به منظور جلوگیری از ازدحام تعطیل شده بوده که این تعطیلی تا ۶ اردیبهشت ماه سالجاری ادامه داشت.

سرهنگ حسن پور بیان کرد: با تصمیم شورای ملی مبارزه با کرونا برای بازگشایی برخی از دستگاه‌ها مقرر شد که مراکز تعویض پلاک خودرو بازگشایی شوند و خدمات خود را به مردم آغاز کنند.

وی افزود: پس از ابلاغ بازگشایی مراکز تعویض پلاک خودرو ستادی در پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی شرایط مراکز تعویض پلاک استان تشکیل شد که اعضای این ستاد موظف شدند برای اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی بر تمام مراکز تعویض پلاک خودروی استان نظارت و بررسی لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از اینکه مراکز تعویض پلاک خودروی استان ضوابط بهداشتی را در خصوص فاصله گذاری اجتماعی رعایت و اجرا کردند اجازه فعالیت پیدا کردند.

وی یادآور شد: در حال حاضر در استان ۵ مرکز تعویض پلاک خودرو با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت دارند که ۴ مرکز در شهرستان‌ها ی استان قرار دارد و یک مرکز نیز در مرکز استان مستقر است.

حسن پور افزود: برای جلوگیری از ازدحام مردم در مراکز تعویض پلاک مقرر شد که مردم بر اساس شماره‌های زوج و فرد در مراکز حضور پیدا کنند.

وی ساعت فعالیت مراکز تعویض پلاک خودرو را از ساعت ۷ صبح الی ۱۷ عصر اعلام کرد و گفت: از مردم درخواست داریم برای جلوگیری از ازدحام و اتلاف رفتن وقت قبل از حضور در مراکز تعویض پلاک تمام مدارک مورد نیاز را تهیه و در اختیار داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به محدود بودن زمان وکالتنامه های مردم در خرید و فروش این موضوع برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرده است که پلیس برای رفع مشکلات و سردرگمی مردم پیشنهاداتی را ارائه داده است که همچنان منتظر تصمیم مسئولان مربوطه هستیم.

حسن پور افزود: مراکز تعویض پلاک خودرو وکالتنامه های مراجعه کنندگانی که تاریخ وکالتنامه مربوط به همان روز باشد بدون درنظر گرفتن زمان زوج و فرد پلاک اقدامات قانونی را برای تعویض انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به فضای کاری که مراکز تعویض پلاک‌ها دارند و امکان و احتمال آلوده بودن وجود دارد از مردم درخواست داریم که صرفاً خریدار و فروشنده وسیله نقلیه در مراکز حضور پیدا کنند و از حضور افراد غیر ضرور در مراکز جلوگیری می‌شود.

حسن پور با تاکید بر اینکه مردم حتماً در مراجعه به مراکز تعویض پلاک باید دارای ماسک و دستکش مناسب باشند، گفت: در حال حاضر در مرکز معاینه فنی شهر قزوین روزانه ۳۰۰ تعویض پلاک صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین در خصوص شروع مجدد مراکز آموزش رانندگی نیز گفت: مراکز آموزش رانندگی نیز پس از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تائید آن از سوی ستاد بهداشتی راهنمایی و رانندگی می‌توانند از روز شنبه فعالیت خود را شروع کنند.

وی با بیان اینکه در استان ۳۹ مرکز آ موزش رانندگی فعالیت دارند، افزود: در خصوص ثبت نام و برگزاری کلاس و آزمون نیز دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده است که مدیران مراکز آموزش رانندگی موظف به رعایت کامل آنها هستند.

حسن پور تاکید کرد: در آزمون‌های رانندگی نیز مربیان موظف هستند که تعداد سرنشینان خودرو را بر اساس پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تعیین کنند.

کد خبر 4912064

منبع: مهر

کلیدواژه: مهرداد حسن پور نیروی انتظامی قزوین تعویض پلاک ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز ایلام شیوع کرونا قزوین کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند ستاد مقابله با کرونا گردشگری گرگان بارش باران مراکز تعویض پلاک خودرو رانندگی نیز رعایت کامل حسن پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده فعالیت است که این رقم در سال گذشته ۹۴ مورد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های که در حال انجام است سعی داریم تا زمان برداشت محصول گندم تعداد مراکز خرید در استان را افزایش دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵۰ هزار تن گندم از طریق مراکز خرید اداره کل غله در استان خریداری شد، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد.

وی یادآور شد: امسال حدود ۱۵۲ هزار هکتار کشت قراردادی گندم در استان انجام شد.

مهری اظهار کرد: طبق برآوردهای جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع استان برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسؤولیت خرید دانه‌های روغنی با سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 6089913

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو