Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: ۱۳۳ نفر از همکاران ما در پلیس راهور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند که بسیاری از آن‌ها بهبود یافتند و چند نفر دیگر طول درمان خود را طی می‌کنند و خوشبختانه فوتی در این مورد نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: ماموران راهور به رغم اینکه بیشترین تماس را با مردم داشتند و از آنجایی که در محیط باز خدمات ارائه می‌دادند و از سوی دیگر خدمات مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک محدود شد، هیچ یک از همکاران ما در اثر این بیماری فوت نکردند و بر اساس آخرین گزارش‌ها، تعداد محدودی که مبتلا شدند نیز در حال بهبودی هستند.

او بیان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری در کشور با کاستی در زمینه تجهیزات بهداشتی مواجه بودیم که پلیس راهور نیز مشمول این کاستی‌ها بود. با این حال همکاران ما با وجود کمبود شدید تجهیزات ایثارگرانه و فداکارانه وارد عمل شدند و ماموریت خود را به خوبی انجام دادند.

سردار هادیانفر گفت: به رغم اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا توقیف وسائل نقلیه و جریمه‌های ۵۰۰ هزار تومانی را اعلام کرد، به همکاران خود توصیه کردیم تا به صورت ارشادی با مردم صحبت کنند و با وجود مشکلات اقتصادی و بیماری از قوه قهریه استفاده نکنند.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: بر این اساس از ادامه سفر ۴۸۰ هزار خودرو، با توصیه، ارشاد و بدون اعمال قانون و جریمه شدن بازداشته شد و به شهر‌های خود بازگشتند.

او افزود: حداقل جریمه نیز در مورد خودرو‌هایی که تردد داشتند اعمال شد و در حوزه توقیف خودرو‌ها نیز حداقل خودرو‌ها که اصرار به تخلف داشتند توقیف شدند.

گفتنی است؛ نیروهای پلیس راهور همیشه در روزهای سرد، گرم، آلوده و ... در حال خدمت رسانی و در مقابل کرونا هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ مهدی زارع گفت: در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار "شهید صدوقی" شهر یزد ماموران پلیس راهور در محل حاضر شدند. 
وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است. 
رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد. 
زارع تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است. 
زارع با بیان اینکه علت فوت هر ۲ نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده‌ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت