Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-30@23:53:45 GMT

اقدامات ضد کرونایی شرکت بیمه‌ پاسارگاد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۳۷۳۶

اقدامات ضد کرونایی شرکت بیمه‌ پاسارگاد

  امتداد - در پی شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) و جهت آرامش خاطر بیمه شدگان، شرکت بیمه پاسارگاد با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط کار و فعالیت در محیط های اداری و مراکز بیمه اقدام به سم پاشی، گند زدایی و ضدعفونی ساختمان ها نموده و هم گام با اطلاعیه های ستاد مبارزه با کرونا؛ تعریف نوبت کاری در فروردین ماه، تغییر هماهنگ ساعت کار اداره و شعبه های شرکت ، تب سنجی از همکاران و مراجعه کنندگان و ارائه ژل های بهداشتی در زمان مراجعه به شعبه ها و ارائه پروتکل های بهداشتی به نمایندگان و شعب سراسر کشور را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این راستا ، معاونت فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه پاسارگاد در خصوص قراردادهای انفرادی و گروهی (عمر ، عمر و تأمین آتیه و درمان) اعلام کرد: کلیه بیمه شدگان در قراردادهای بیمه عمر گروهی و دارندگان بیمه نامه های عمر و تأمین آتیه با توجه به پوشش فوت به هر علت در این نوع قراردادها چنانچه در اثر بیماری کرونا فوت نمایند نیز تحت پوشش بیمه نامه بوده و سرمایه بیمه شدگان قابل پرداخت است.

همچنین هزینه های بستری شدن بیمه شده در بیمارستان بعلت ابتلا به بیماری کرونا در صورتی که بیمه شده در هر یک از قراردادهای گروهی درمان تحت پوشش بیمه ای این شرکت باشد نیز قابل پرداخت است.

در اقدام بعدی مدیریت بیمه های عمر و تأمین آتیه این شرکت با توجه به شیوع ویـروس کرونا و به منظور کاهش تردد بیمه گذاران در دفاتر نمایندگی ها و شعب شرکت ، از ابتدای سال ۱۳۹۹ شرایط دریافت برگه اقساط واریز حق بیمه بیمه نامه های عمر و تأمین آتیه که دارای اقساط معوق می باشنـد را تغییر داده و بیان کرد: چنانچه بیمه نامه ای دارای حداکثر ۶ ماه قسط حق بیمه معـوق باشد دریافت بـرگه واریز اقساط حق بیمه آن از طریق پورتال رسمی شرکت به نـشانی www.pasargadinsurance.ir و همچنین پورتال مورد استفاده  نمایندگان امکان پذیر می باشد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

با ابلاغ جدید بیمه مرکزی، شرط پرداخت بدهی‌های عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث لغو شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با ابلاغ رسمی بیمه مرکزی از 17 تیرماه سال 1402 صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شد و در صورت بدهی بیمه‌گذار، سامانه سنهاب کد یکتا صادر نمی کرد.

بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که  بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و  فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن