Web Analytics Made Easy - Statcounter

نازنین پیرکاری، تهیه‌کننده مستند «یک چکه ماه» گفت: در سری جدید این مجموعه قصد کردیم دیگر سراغ افرادی که روزگاری معتاد بودند و حالا موفق‌اند نرویم. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجموعه مستند «یک چکه ماه» برنامه رمضانی شبکه مستندسیماست که هر شب ساعت 22:30 روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نازنین پیرکاری، تهیه‌کننده این مجموعه مستند در مورد ساخت ادامه قسمت‌های این مجموعه که به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، گفت: تا قبل از شیوع کرونا، 20 قسمت را آماده پخش کردیم که این شب‌ها روی آنتن می‌رود. در روزهای اخیر تلاش کردیم قسمت‌های جدیدی را ضبط کرده و به آنتن برسانیم. درنظر داریم بین 2 تا 4 قسمت جدید را برای ماه رمضان امسال تحویل شبکه بدهیم که از این تعداد ساخت 2 قسمت قطعی شده است. 

وی افزود: سوژه اول که ساخت مستند آن به پایان رسیده خانمی است که تلاش می‌کند زنان معتاد و کارتن خواب را ترک بدهد؛ خانه او تبدیل به کمپ ترک اعتیاد شده و در این راه موفق شده است چند نفری را هم از دام اعتیاد رها کند. سوژه دوم نیز در مورد آقایی است که روزگاری معتاد و گورخواب بوده اما پس از ترک مواد مخدر حالا دکتر روان‌شناس شده و در ورزش تکواندو نیز دارای قهرمانی است. او در برابر دوربین یک چکه ماه از حسرتی حرف می‌زند که سالهاست همراه اوست. 

پیرکاری بیان داشت: در سری جدید یک چکه ماه قصد کردیم که دیگر سراغ افرادی که روزگاری معتاد بودند و حالا موفق‌اند نرویم چرا که وقتی مخاطب تلویزیونی چنین شخصیتی را می‌بیند ممکن است با خود بگوید که اگر به ته خط هم برسم باز هم امیدی برای برگشت وجود دارد. این موضوع در حالی که چنین افرادی انگشت‌شمارند. 

او در مورد قسمت جدید این برنامه که امشب روی آنتن می‌رود گفت: مستند امشب با نام «از بوانات تا مسکو» قصه جوان خلاق و کارآفرین است که از فقر مطلق خود را نجات داده و اکنون صادرکننده محصولات کشاورزی است. آقای سعید نوروزی اهل روستای دورافتاده بوانات شیراز است و روزگاری در فقر و تنگدستی زیادی بوده است، اما حالا محصولات کشاورزی او به مسکو صادر می‌شود و بارها در برابر مقام‌های کشوری از جمله رئیس‌جمهور حضور پیدا کرده است. 

مستندی از تراژدی تلخ کرونا برای عشایرمستند "شدن" جدیدترین همکاری اوباما با نتفلکیس

انتهای پیام/ 

R1539/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط شبکه مستند مستند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه مستند مستند شبکه مستند مستند یک چکه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جعفری، صبح جمعه به خبرنگاران گفت: کبد زنده یاد امیرحسین ربیعی جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: امیرحسین چهار روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و متأسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده بود که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

جعفری، با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، تصریح کرد: باید از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانو وی نیز جهت ترمیم مشکل حرکتی زانو سه بیمار برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

کد خبر 6088976

دیگر خبرها

  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • (ویدیو) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین