Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده دژبان کل گفت: در موضوع کرونا با قدرت و قاطعیت می‌توانم بگویم پادگان‌ها به ویژه در ارتش و دژبان امن‌ترین مکان در سطح کشور هستند.

امیر سرتیپ دوم سید محمدرضا حسینی فرمانده دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم تقدیر و تشکر از زحمات مدافعان سلامت در بیمارستان شهدای هفتم تیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: برای اینکه سهم کوچکی در شرایط امروز جامعه و در راستای مقابله با ویروس کووید۱۹ داشته باشیم به منظور تقدیر کادر درمانی در بیمارستان هایی که بیماران کرونایی بستری هستند حضور پیدا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کادر درمانی در جهاد فی سبیل الله هستند، ادامه داد: پزشکان و پرستاران در بیمارستان‌ها با ایثار و فداکاری شب و روز تلاش می‌کنند و خودشان از نفس می‌افتند تا هموطنان از نفس نیفتند لذا امروز آمدیم تمام قد در حضورشان بایستیم و ادای احترام کنیم.

پادگان‌ها امن‌ترین نقاط کشور

فرمانده دژبان ارتش در ادامه در رابطه با بحث کرونا در پادگان‌ها تصریح کرد: با قدرت و قاطعیت می‌توانم بگویم امن‌ترین مکان در سطح کشور، پادگان‌ها و به ویژه پادگان‌های ارتش و دژبان هستند.

حسینی اذعان کرد: طبق آمار چندین هزار نفری سرباز و پرسنل پایور ولی از ابتدای شیوع کرونا حتی یک نفر علائم مشکوک نداشته زیرا نظافت فردی و اجتماعی در پادگان‌های ارتش نهادینه شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تمام تجهیزات، امکانات، نیروی انسانی، کادر درمانی و دفاع بیولوژیک پای کار بوده و هستیم و جانمان را فدای ملت می‌کنیم.

به گزارش فارس، ظهر امروز رزم نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی برای تقدیر و تشکر از زحمات مدافعان سلامت با حضور در بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری به اجرای سرود‌های حماسی مختلف پرداختند و با اهدای گل به آن‌ها خداقوت گفتند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت بیمارستان ارتش جمهوری اسلامی ایران پادگان ها امن ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- ضرورت تشکیل دبیرخانه دائمی برای گرامیداشت روز شهرکرد
- غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای شهرکرد همزمان با روز شورا‌ها
- برگزاری دوره تخصصی نماز در استان
- بازدید فرماندار لردگان از روند اجرای پل و مسیر سیلاب در این شهرستان
- اجرای طرح هادی در روستای باغ محمدعلی
- نواخته شدن زنگ کار و تلاش در یک واحد تولیدی سامان
- تجلیل از اعضای شورای شهرستان شهرکرد، بروجن و سامان
- دیدار رییس مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر با اعضای شورای اسلامی این شهر
- همایش تجلیل از کارگران در شهر چلیچه
- تجلیل از فرهنگیان بروجن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور