Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلوی زیاده‌خواهان و غارتگران بیت‌المال در استان می‌ایستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی امروز در جمع برخی از خبرنگاران با اشاره به لزوم آگاهی ‌بخشی جامعه رسانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شأن رسانه در این است که شفافیت بخشی و آگاهی‌ بخشی در جامعه داشته باشد به شرطی که در چارچوب‌های حرفه‌ای و با کمترین لغزش کار خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این بین رسانه‌ها هم وظیفه آگاهی‌بخشی به مردم و هم آگاه کردن مسوولان را به آن چه که در پیرامون‌شان می‌گذرد بر عهده دارند.

این استاد حوزه‌های علمیه بیان کرد: مردم اگر نسبت به پیرامون خود و آن چه که می‌گذرد آگاهی درستی داشته باشند تصمیم درست می‌گیرند پس لازم است که خبرنگاران و اصحاب رسانه مردم را آگاه کنند تا آنها نیز در تصمیم گیری دچار اشتباه نشوند.

حسینی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات در کشور و در استان ما این است که مسوولان نسبت به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی آگاهی چندانی ندارند پس برنامه‌ریزی نمی‌کنند و تصمیمی هم نمی‌گیرند و آسیب‌ها باقی می‌ماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به رسانه‌های استان اظهار کرد: شفاف‌سازی کنید انتقاد کنید مسائل را برای مردم بگویید اما یأس ‌آفرینی و حرمت‌شکنی نکنید در عین این که کار حرفه‌ای انجام می‌دهید خط قرمزها را رعایت کنید و از آن عبور نکنید.

وی با بیان اینکه در رسانه‌ها باید مدیران انقلابی و دغدغه‌مند و آن‌هایی که دنبال کار مردم هستند پر رنگ دیده شوند، افزود: کاری به مسائل سیاسی و خطی نداشته باشید آن مدیری که برای مردم و جهت رفع مشکلات و در چارچوب نظام حرکت کرد در رسانه‌ها بیشتر دیده شوند.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان برخی خیانت‌ها در حق مردم و آن‌هایی که دنبال غارت کارخانه‌ها و بیت‌المال هستند تصریح کرد: آدم‌های طماع و زیاده‌طلب هستند که دنبال غارت کردن بوده باید با چنین افراد و تفکراتی همه از جمله رسانه‌ها برخورد کنند.

وی با بیان اینکه در استان جلوی هر زیاده‌خواه و غارتگری خواهیم ایستاد افزود: نباید بگذاریم انقلاب و کشور و استان آسیب ببیند وقتی در جنگ تمام عیار با دشمن در اقتصاد هستیم و ما را از همه جهت تحت فشار گذاشته‌اند و می‌خواهند در اقتصاد ورشکسته شویم پس نباید عده‌ای به فکر چپاول و غارت باشند.

حسینی با بیان اینکه با مدیریت‌های صحیح می‌توان جلوی خیلی از این کارها را گرفت افزود: وقتی اردشیر زاهدی اذعان می‌کند که در دوره پهلوی هیچ چیزی نداشتیم و امروز جمهوری اسلامی همه چیز می‌سازد بنابراین ظرفیت‌های خوبی داریم که اگر مدیریت‌ها خوب باشد، غوغا می‌کنیم.

انتهای پیام/82009 

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه ها نماینده ولی فقیه آگاهی بیت المال خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد