Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: بررسی آمارها نشان می دهد که در ظرف مدت ۲۴ ساعت گذشته شاهد بهبود کلیه شاخص های مرتبط با بیماری کرونا در تهران هستیم. در این مدت ۶۷۰ نفر از بیمراان مبتلا به کرونا از بیمارستانها با حال عمومی خوب ترخیص شده اند که نشان از تلاش همکاران ما است و از این عزیزان تشکر و قدردانی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در زمینه بیماران بستری و همچنین مراجعه به بیمارستانها و به طور کلی همه شاخص‌های مرتبط با بیمرای کرونا با کاهش ۵ درصدی روبرو بودیم و سیر نزولی ما در روزهای اخیر امروز هم حفظ شده است و امیدواریم همچنان این روند نزولی ادامه پیدا کند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه باید مردم با افزایش ملاحضات بهداشتی و تأکید بر رعایت بهداشت فردی تلاش کنند که شرایط روز به روز بهتر از گذشته شود، تصریح کرد: همچنان به شهروندان تذکر می دهیم که بهتر است در خانه ها بمانند و از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

زالی تاکید کرد: هنوز فضای شهر برای افراد سالمند و کسانی که دچار بیماری های زمینه ای هستند و داروهای خاص مصرف می کنند فضای سالمی نبوده و این افراد باید راهبرد در خانه بمانیم را رعایت کنند. اگر افرادی مجبور هستند که در بیرون از منزل فعالیت کاری خود را ادامه دهند بهتر است در بازگشت به منزل در مدخل منزل لباس های خود را تعویض کرده و اگر برای‌شان امکان دارد حتما استحمام کنند تا به این ترتیب در حفظ سلامتی اعضای خانواده خود سهیم باشند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران