Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: «وحدت و همدلی» نیروهای مسلح پیامی معنادار به دشمنان نظام بوده و لرزه بر اندام آنان انداخته است ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان عصر امروز با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های پلیس در برقراری نظم و امنیت در سطح استان، اظهار داشت: پلیس با صلابت و صلاحیت خود، بهترین نعمت یعنی امنیت پایدار را برای مردم به ارمغان آورده است.

وی امنیت را مهم‌ترین سرمایه کشور دانست و گفت: امنیت متعلق به همه آحاد جامعه و بدون توجه تفاوت‌های دینی، زبانی، نژادی و قومیتی است.

امام‌جمعه سنندج به مشکل بزرگ جامعه امروز تحت عنوان ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: بیماری کرونا تمام بشریت را گرفتار کرده و در این زمان حساس، مسئولیت نیروی انتظامی سنگین‌تر از گذشته شده است.

وی با بیان اینکه «وحدت و همدلی» نیروهای مسلح پیامی معنادار به دشمنان نظام بوده و لرزه بر اندام آنان انداخته است، ابراز کرد: انصافاً در این ایام، نیروهای نظامی در کنار نیروهای درمان در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا پای کار بودند و این «وحدت و همدلی» که همه پای کار بودند درس عجیبی برای تمام دنیا بوده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نیروی انتظامی با صبر، استقامت، محبت و ایثار خود در خدمت ملت و حافظ جان، مال و ناموس مردم است، افزود: پلیس با اعتقاد و اعتماد مردمی امروز به نیرویی مردمی و خدمتگزار تبدیل شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: تکیه‌ بر توانمندی‌های داخلی را سرلوحه کار خود قرار دهیمهشدار ستادکل نیروهای مسلح به برهم‌زنندگان ثبات امنیت در منطقه

وی با ابراز اینکه کار در ناجا شغل نیست بلکه عشق و ایثار است، عنوان کرد: مردم امروز به نیروی انتظامی اعتماد و اعتقاد دارند و این رمز موفقیت نیروی انتظامی است.

ماموستا رستمی با بیان اینکه مردم ما همیشه و در همه جا حامی و پشتیبان نیروهای انتظامی بوده و خواهند بود ادامه داد: همه مسئولان و مردم قدردان زحمات مدافعان امنیت هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، نیروی انتظامی را مرکز مهربانی، تعلیم و تربیت و یک دانشگاه خدمتگزاری برشمرد و یادآور شد: پلیس در طول خدمات شایسته خود در کنار سایر نیروهای مسلح از مرز، آب، خاک، ناموس و عزت کشور به خوبی محافظت کرده است.

244 دستگاه خودرو در استان کردستان توقیف شدند؛ پلمب 700 واحد صنفی متخلف

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری و تعامل خوب ادارات استان با پلیس در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار داشت: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی از آغاز روزهای شیوع ویروس کرونا در سطح کشور با احساس مسئولیت و تلاش مضاعف، تمام مأموریت‌های محوله را برای مهار این ویروس به‌خوبی به انجام رسانده و همواره تنها در پی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایت‌مندی مردم است.

وی اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را یکی از ماموریت‌های نیروی انتظامی در کاهش و قطع زنجیره کرونا عنوان و افزود: پلیس استان کردستان با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را با محوریت محدودیت تردد خودروها، نظارت بر واحدهای صنفی و غیره در دستور کار قرار داد و خود این موضوع، بیانگر تلاش وافر حافظان نظم و امنیت جامعه، برای مقابله با بیماری کرونا و ارتقاء روز افزون سلامت همگانی شهروندان است.

حیدریان به اقدامات مقابله‌ای پلیس در برخورد با متخلفان به امنیت و سلامت مردم اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح با 244 دستگاه خودرو متخلف برخورد قانونی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان با بیان اینکه بیش از 13 هزار واحد صنفی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مورد بازرسی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از 700 واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

انتهای پیام/481/ ز

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری طرح فاصله گذاری اجتماعی نیروی انتظامی استان کردستان نیروهای مسلح وحدت و همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند