Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@03:03:14 GMT

۷۲ تن برنج احتکارشده در اسلام‌آباد غرب کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۸۱۷۸

۷۲ تن برنج احتکارشده در اسلام‌آباد غرب کشف شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پایگاه خبری پلیس به نقل از سردار علی‌اکبر جاویدان اعلام کرد: پس از اطلاع مأموران از وجود یک انبار محل احتکار کالا در شهر اسلام‌آبادغرب استان کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا پلیس امنیت عمومی موفق شد با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات فراوان، محل انبار موردنظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی‌های لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تصریح کرد: در این بازرسی، ۷۲ تن برنج خارجی احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۰ میلیارد ریال می‌رسد، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به پلمب محل احتکار کالا، از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با اخلال‌گران نظام اقتصادی و برهم زنندگان نظم بازار را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

شهرستان اسلام‌آباد غرب با ۱۵۰ نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع‌شده است.

کد خبر 505949 برچسب‌ها احتکار پلیس - نیروی انتظامی برنج استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: احتکار پلیس نیروی انتظامی برنج استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است

حجت الاسلام محرمعلی چراغی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در سخنانی اظهار داشت: امروز به عینه‌ شاهد توطئه های شومی از سوی دشمنان علیه اسلام هستیم.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این میان شاهد جنگ اسرائیل با مردم غزه از یک سو و از سوی دیگر هجمه فرهنگی علیه مسلمین و باورهای دینی آنان هستیم.
 
حجت الاسلام چراغی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دشمن به خوبی می‌داند که نمی‌تواند در یک جبهه علیه جهان اسلام اعلام نبرد کند بنابراین با اعمال یک جنگ چند جانبه و ترکیبی به دنبال تقابل و تضعیف و حتی از بین بردن دین اسلام است.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: بارزترین نماد دشمنی کشورهای غربی و اروپایی ها با دین مبین اسلام تلاش آنان برای گسترش اسلام هراسی در سطح بین المللی است.
 
این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین باید با استفاده از امکانات لازم چهره واقعی و راستین دین مبین اسلام که آیینی رحمانی است را به جهانیان بشناسانیم و خود افکار جهان درباره این دین آسمانی و رحمانی خود قضاوت کنند.
 
وی در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ روز از تهاجم صهیونیست‌ها به غزه می‌گذرد ولی در این مدت هیچ کدام از کشورهای جهان و حتی دولت های اسلامی به جز ایران و یمن در مقابل این نسل کشی بزرگ از خود واکنش نشان ندادند که این برای بشریت مایه شرمساری است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود