Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@23:39:41 GMT

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۶۸۷۲

به گزارش اکوفارس، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 25هزار و 502واحدی  به کار خود پایان داد و بیش از 7میلیارد و 760میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 9هزار و 85میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 190هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر، بیمه دانا و سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های سیمان مازندران، رینگ‌سازی مشهد و صنایع لاستیک سهند بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 984میلیون ورقه به‌ارزش 5331میلیارد تومان در 1004هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) 166واحد رشد کرد و در ارتفاع 9940واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، بیمه پاسارگاد و پالایش نفت لاوان بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و بیمه کوثر بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی (عمده) به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته بانک سپه از فهرست سهامداران عمده چند نماد از جمله فاذر خارج شد.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iyx

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳