Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره باشگاه آژاکس از انتقال ده لیخت به یوونتوس متعجب شده است.

طرفداری- تابستان گذشته و در حالی که صحبت از علاقه باشگاه‌هایی همچون پاری سن ژرمن و بارسلونا به ده لیخت مطرح بود، در نهایت این مدافع هلندی به یوونتوس پیوست.

به گزارش گاتزتا، فرانک دی بوئر، مربی سابق تیم جوانان آژاکس از تصمیم ده لیخت برای انتقال به یوونتوس متعجب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این رابطه می گوید:

باشگاه‌هایی مانند منچسترسیتی و بارسلونا که سیستم بازی‌شان شباهت زیادی به سیستم بازی آژاکس داشت به جذب او علاقمند بودند. دلیخت می توانست خیلی راحت‌تر در این باشگاه‌ها سازگار شود. فکر می کردم که او انتخاب متفاوتی نسبت به انتقال به یوونتوس انجام دهد اما من به تصمیم او احترام زیادی می گذارم.

دی بوئر که زمانی مربی ده لیخت در تیم جوانان آژاکس بوده است، به تمجید از شاگرد سابق خود می پردازد و می گوید:

زمانی که من در آکادمی آژاکس کار می کردم، بلافاصله از شخصیت او خوشم آمد: جدی، باهوش و مهربان. او هرگز شکایتی نمی کند، سخت کار می کند و یاد می گیرد. او مهارت‌های مدافعان بزرگ را داشت. او درک می کرد که خطری در حال نزدیک شدن به دروازه است. من هنگامی که او در تیم زیر 14 ساله‌ها حضور داشت را به خاطر می آورم، هنگامی که در عرض یک سال،قد او 30 سانتی متر رشد کرد. مطمئنا او یکی از بهترین مدافعان این دوره از فوتبال خواهد بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ده لیخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را دنبال می‌کند که همچون فصل گذشته یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است. سرخپوشان پایتخت بر خلاف استقلال رقیب اصلی خود در لیگ برتر توانسته‌اند به یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کنند تا حالا همچون فصل گذشته برای کسب هر دو جام قهرمانی و در پی آن قهرمانی خودکار در سوپرجام مدعی باشند.

اوسمار ویه را سرمربی پرسپولیس که حالا حامیان خود را کسب کرده است دنبال تکرار سه گانه قهرمانی همچون فصل گذشته و دوران حضور یحیی گل محمدی در رأس کادرفنی این تیم است تا همچون او جایگاه خود را در بین هواداران مستحکم کند. از این رو به بازیکنان تیمش هشدار داده است بازی با آلومینیوم اراک در یک هشتم جام حذفی را جدی بگیرند و همچون بازی‌های لیگ برتر به فکر کسب قهرمانی باشند.

سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد از نفرات اصلی خود در بازی با آلومینیوم اراک استفاده کند تا شانس تیمش برای پیروزی مقابل نماینده اراک را افزایش داده و بدون توجه به بازی‌های فشرده در هفته‌های پایانی لیگ برتر و جدال با استقلال به کسب جام قهرمانی در رقابت‌های حذفی نگاه کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087979

دیگر خبرها

  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس